Αρχική Άλλες ειδήσεις Facebook Workplace: Φτιάξτε το δικό σας Facebook

Facebook Workplace: Φτιάξτε το δικό σας Facebook

0

facebook-workplace-700x472

Το Facebook εγκαινίασε σήμερα μια νέα υπηρεσία που ονομάζεται Workplace. Η υπηρεσία στοχεύει στον κλάδο των επιχειρήσεων επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν το δικό τους κλώνο Facebook, προσβάσιμο μόνο στους υπαλλήλους του.

Το Facebook έχει ασχοληθεί για πολλά χρόνια με αυτό το project, που πλέον τους τελευταίους 20 μήνες έχει περάσει σε beta στάδιο υπό την ονομασία Facebook Workplace.

Πάνω από 1.000 οργανώσεις και εταιρείες έχουν βοηθήσει στις δοκιμές για να τελειοποιήσουν το προϊόν. Ο κατάλογος των πρώτων testers περιλαμβάνει μεγάλα ονόματα όπως Booking.com, Danone, Renault, RBS, Starbucks, Campbell’s και άλλες.

Η κατασκευάστρια εταιρεία αναφέρει ότι το προϊόν της είναι στην πραγματικότητα μία εφαρμογή της πλατφόρμας του Facebook, την οποία οι εργαζόμενοι στο Facebook χρησιμοποιούν εσωτερικά για να χτίσουν το Facebook !!!. Αυτό το νέο προϊόν είναι ένα on-demand κοινωνικό δίκτυο Facebook, το οποίο οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν ως μέρος του εσωτερικού δικτύου τους.

Το Workplace υποστηρίζει τα κλασικά χαρακτηριστικά του Facebook, όπως News Feed, το Facebook Live, ένα εσωτερικό σύστημα συνομιλίας (Messenger), ομάδες, αντιδράσεις, δημοσιεύσεις, ή αναζητήσεις. Επιπλέον, η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα προσαρμοσμένο ταμπλό για τους διαχειριστές, όπου μπορούν να πάρουν αναφορές και αναλυτικά στοιχεία σχετικά με το τι έχει συμβεί στο δίκτυο της εταιρίας τους τον περασμένο μήνα.

Φυσικά το Facebook σχεδιάζει να έχει κέρδος από το νέο εργαλείο του. Το τρέχον μοντέλο τιμολόγησης θα χρεώνει τις εταιρείες με βάση τον αριθμό των ενεργών υπαλλήλων κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι αν ο εργαζόμενος δεν χρησιμοποιεί το προϊόν, η εταιρεία δεν θα πρέπει να πληρώσει γι ‘αυτόν. Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης εξαλείφει την ανάγκη για αόριστη ποσόστωση χρήσης των εργαζομένων και θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κρατήσουν χαμηλά το κόστος.

Με την κυκλοφορία του Workplace, το Facebook θα γίνει πλέον άμεσος ανταγωνιστής για εταιρείες όπως η Google και η Slack, οι οποίες προσφέρουν παρόμοια εργαλεία επικοινωνίας για τον τομέα των επιχειρήσεων. Οι εταιρείες που θέλουν να δοκιμάσουν το Workplace μπορούν να αποκτήσουν το προϊόν για μια δωρεάν δοκιμή τριών μηνών, μετά την οποία θα πρέπει να πληρώσουν μεταξύ $1 και $3 ανά εργαζόμενο, ανάλογα με τον αριθμό των ενεργών χρηστών. Όσους περισσότερους χρήστες έχει μια εταιρεία, τόσο λιγότερα που θα πρέπει να πληρώσει ανά εργαζόμενο.

Στο Facebook εκτιμούν ότι με σχεδόν συνολικά 1,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, οι εταιρείες θα προσεγγίσουν το Workplace επειδή οι εργαζόμενοι είναι ήδη καλά εξοικειωμένοι με την πλατφόρμα του Facebook, το οποίο έρχεται επίσης με συνοδευτικές εφαρμογές για κινητά.

Πηγή: secnews.gr

Προηγούμενο άρθροΔιακοπή νερού στη πόλη της Λευκάδας την Πέμπτη 13/10
Επόμενο άρθροΝέος φόρος στον καφέ: Μεγάλο το ρίσκο, ποιο το όφελος;