Αρχική Άλλες ειδήσεις Οι θέσεις της Επτανησιακής Αναγέννησης στο ΠΣΙΝ του Σαββάτου

Οι θέσεις της Επτανησιακής Αναγέννησης στο ΠΣΙΝ του Σαββάτου

0
eptanisiaki anagennisi

eptanisiaki anagennisi

Ανακοίνωση της Επτανησιακής Αναγέννησης.

20-12-2014   ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ  ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ 20Ης ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2014 ΤΟΥ ΠΣΙΝ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ             eptanisiaki anagennisi.com

Η  ΓΝΗΣΙΑ ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΘΗΝΑΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ- ΣΥΝΕΠΗΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ- ΔΥΝΑΜΗ.

«Mε λογισμό και τ΄όνειρο»

         Διονύσιος Σολωμός

ΓΙΩΡΓΟΣ  Ν.  ΚΑΛΟΥΔΗΣ

Δικηγόρος Στον Άρειο Πάγο  & στο Συμβούλιο της Επικρατείας

ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ στο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

Αριστοτέλη Σίδερη 3 Τ.Κ. 49 100 – ΚΕΡΚΥΡΑ Τηλ.: 26610 37627, fax: 2661 0 48517

e-mail:yorgoskaloudis@gmail.com,

 ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ  ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ 20Ης ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2014 ΤΟΥ ΠΣΙΝ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ.

Α. ΜΕΡΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 13.40

1.Βάλαμε θέμα  και ζητήσαμε να εγγραφεί ως κατεπείγον  προ ημερήσιας διάταξης να προσφύγει η Π.Ι.Ν. στο Σ.τ.Ε. κατά της απόφασης της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου, μέσω του κυβερνητικού μηχανισμού του ΤΑΙΠΕΔ, να χαρίσει σε ημέτερους τα κερδοφόρα αεροδρόμια της Επτανήσου. Το θέμα αυτό το ξαναβάλαμε προ 2 εβδομάδων, στις 6-12-2014 στη Κέρκυρα, ζητώντας να σταλούν από τον Περιφερειάρχη κ.Γαλιατσάτο σε όλες τις Παρατάξεις οι αποφάσεις και τα πρακτικά. Τίποτα δεν έγινε στις 2 εβδομάδες που παρήλθαν.

Θέσαμε επίσης ότι τρέχει η προθεσμία προσφυγής η οποία οσονούπω εξαντλείται.

Ο κ. Άνθης αντέλεξε με τον ισχυρισμό ότι «θα νομιμοποιήσουμε το ΤΑΙΠΕΔ».

Τονίσαμε ότι ο πολιτικός αγώνας είναι και νομικός ο δε νομικός αγώνας είναι και πολιτικός και σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει νομιμοποίηση με την άτακτη υποχώρηση.

Η πρότασή μας συγκέντρωσε 2 ψήφους και η πρόταση του Περιφερειάρχη κ.Γαλιατσάτου ότι το θέμα καλύπτεται από προηγούμενη απόφαση, συγκέντρωσε  τη πλειοψηφία.

Ξανατονίσαμε ότι θα χαθεί η προθεσμία λόγω της λήθης της εξουσίας.
2.Βάλαμε θέμα  και ζητήσαμε να εγγραφεί ως κατεπείγον να ζητήσει η Αντιπεριφειάρχης Κέρκυρας διαχειριστικό έλεγχο, ισολογισμούς και απολογισμούς στην εταιρεία ΑΝΙΟΝ, στην οποία η Περιφέρεια έχει ποσοστά συμμετοχής. Αυτό έγινε δεκτό με τη συμπληρωματική πρόταση του Αντιπεριφερειάρχη Ζακύνθου κ.Νιοτόπουλου:  Μέσα σε τρείς μήνες από τη λήξη κάθε έτους να έρχονται στο Περιφερειακό Συμβούλιο οι ισολογισμοί και απολογισμοί και όσα στοιχεία ζητούνται από κάθε εταιρεία και οργανισμό στον οποίο συμμετέχει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
3. Επισημάναμε ότι υπάρχει οιονεί ακυβερνησία του Περιφερειακού Συμβουλίου διότι δεν υπάρχουν  Αντιπρόεδρος και Γραμματέας, καθόσον δυστυχώς αποδήμησε ο Αντιπρόεδρος κ. Μυλωνάς ο δε Γραμματέας  κ. Μαρκουτσάς δεν εμφανίζεται. Σήμερα δε απουσιάζουν και οι τρείς από το ψηφοδέλτιο της  δήθεν ανεξάρτητης υποψήφιας κ.

Έπρεπε ήδη να ήταν θέμα να εκλεγεί αντιπρόεδρος σήμερα.

Ζητήσαμε να εκλεγεί νέος Αντιπρόεδρος και εάν συνεχίζει να απουσιάζει ο κ.Μαρκουτσάς τότε και νέος Γραμματέας.

Β΄  ΜΕΡΟΣ                   20-12-2014

ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ  ΜΕ ΑΛΥΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ  ΤΩΝ  ΕΠΤΑΝΗΣΩΝ και ειδικότερα της Κέρκυρας η οποία βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση από όλα τα Νησιά μας.

Για το  προταχθέν  3ο θέμα της «Περιφερειακής  Στρατηγικής  Έξυπνης  Εξειδίκευσης Π.Ι.Ν  2014-2020»,  με εισηγητή τον τεχνοκράτη  κ. Θανάση  Σπίγγο:

Μεταξύ άλλων  τονίσαμε:

Ο κ. Σπίγγος είναι ένας άξιος υπάλληλος. Η εισήγησή του όμως για λογαριασμό του Περιφερειάρχη  θυμίζει έκθεση ιδεών προεκλογικού προγράμματος κόμματος  που υπόσχεται στους πάντες τα πάντα: Χωρίς προτεραιότητες και χωρίς στόχους και με πλήρη υποτίμηση και παρασιώπηση ότι βασικά προβλήματα υποδομών στα Νησιά μας παραμένουν άλυτα, οξυμένα για χρόνια: Έλλειψη νερού, άθλιοι δρόμοι γεμάτοι λάκκους και χωρίς διαγράμμιση, με λόφους τα σκουπίδια, για ποια έξυπνη ανάπτυξη να πάμε ;

-Όταν δεν υπάρχει αξιοπρεπές φέρρυ στη γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα και βουλευτές και απαρχαιωμένα κόμματα μας γύρισαν στην εποχή του «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ»,

-Όταν η Κεφαλλονιά και η Ιθάκη δεν έχουν συγκοινωνιακή σύνδεση με τη Πάτρα,

-Όταν έκοψαν το καράβι από την Ιταλία,

-Όταν τα Νησιά μας δεν επικοινωνούν πλέον μεταξύ τους,

-Όταν η Κέρκυρα βρωμάει και είναι λόφοι τα σκουπίδια στη πόλη και στα χωριά,

-Όταν δεν υπάρχει νερό πόσιμο και οι ιθαγενείς και οι ξένοι πρέπει να το αγοράσουν εισαγόμενο, εμφιαλωμένο και ενίοτε πανάκριβο,

-Όταν οι δρόμοι είναι γεμάτοι λάκκους, επικίνδυνοι και χωρίς σήμανση,

Για ποια έξυπνη ανάπτυξη να μιλήσουμε ?

Για έξυπνη κοροιδία να μιλήσουμε με κατασπατάληση πόρων.

Οι Ελληνικές Περιφέρειες είναι τελευταίες στη κατάταξη στην Ευρώπη για έναν απλό λόγο: Διότι στην Ευρώπη το 90% το διαχειρίζονται οι Περιφέρειες που είναι αυτόνομες και το 10 %  τα υπουργεία,  ενώ στην Ελλάδα το αντίθετο:  Το 90% το διαχειρίζονται τα κομματικά υπουργεία και το 10% οι Περιφέρειες.

Από το ΕΣΠΑ τα κόμματα εξουσίας χρηματοδοτούν ακόμα και τις υποστηρικτικές τους εφημερίδες, με ένθετα κλπ. Πάντα σε βάρος μας.

Απογοήτευση προκαλεί το γεγονός που ο κ.Σπίγγος, με προοδευτική πορεία εξωραίζει τις βρωμίζουσες τη θάλασσα ιχθυοκαλλιέργειες και τις χαρακτηρίζει παραπλανητικά ως …. Υδατοκαλλιέργειες ! ! !

Δεν υπήρξε και δεν υπάρχει μοντέλλο ανάπτυξης: Αναρχία στην εφαρμογή των κανόνων και κλεπτοκρατία στο πολιτικό ολιγαρχικό αθηνοκεντρικό σύστημα εξουσίας υπάρχει.

Είναι πλήρης η αποτυχία των επαγγελματιών της πολιτικής, αφού δεν κατάφεραν να λύσουν απλά πράγματα που στην Ευρώπη έλυσαν δεξιά και σοσιαλδημοκρατικά  κόμματα από το 1945 και μετά: Υγεία, Παιδεία,

Ικανοποιητική εγχώρια παραγωγή από τη γεωργία και την αλιεία.

Τα νησιά μας είναι αποκλεισμένα: Χωρίς συγκοινωνίες καθημερινές δεν μπορεί να αναπτυχθεί ο τουρισμός ούτε να γίνονται μεταφορές εμπορευματικές.

Τα ιχθυοτροφεία κάνουν μεγάλο κακό στον τουρισμό.

Ζητάμε να τεθούν συνολικά και να διεκδικηθούν 3 προτεραιότητες:

Συγκοινωνίες ακτοπλοικές-πορθμειακές και αεροπορικές με Ιταλία και μεταξύ των Νησιών μας σύγχρονες και ευρωπαικού στυλ, επιδοτούμενες όπως και στο Αιγαίο, στα ΜΜΜ της Αθήνας και της Θες/κης.
Καθαρές Θάλασσες για το μέλλον του τουρισμού, τέλος τα  ιχθυοτροφεία που μολύνουν τις θάλασσες και κάνουν μεγάλη ζημιά στον τουρισμό.
Ειδικό πρόγραμμα για τα ελαιόδενδρα, τις ελιές και το λάδι, τη φυσική αλιεία στις θάλασσες, με ενίσχυση και παροχή κινήτρων για την ενίσχυση της παραγωγής ελαιολάδου και αλιευμάτων.

Επειδή η πρότασή μας δεν έγινε δεκτή και επειδή δεν υπάρχει προοπτική, δεν ψηφίσαμε τη πρόταση αυτή.

Γ΄  ΜΕΡΟΣ                   21-12-2014

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ  ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ 20Ης ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2014 ΤΟΥ ΠΣΙΝ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

Για το  «ΘΕΜΑ 1ο  : Μερική τροποποίηση του Οργανισμού της ΠΙΝ, που συζητήθηκε προς το τέλος με .

Εισηγητή τον   Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων κ. Θεόδωρο Γαλιατσάτο.»

 

Δεν το ψηφίσαμε, διότι δεν έγινε προσπάθεια εξομάλυνσης των αντιδράσεων.

 

Για το «2ο ΘΕΜΑ : Σχέδιο  Στρατηγικής   ανάπτυξης  του τουριστικού προϊόντος  της  Π.Ι.Ν. Στρατηγικές  επικοινωνίας και προβολής», με Εισηγητή τον θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού  Ιονίων Νήσων κ. Σπ.Γαλιατσάτο:

 

Τονίσαμε ότι αδικεί το θέμα η συζήτησή του στο τέλος της συνεδρίασης και υπό τη πίεση της δαμόκλειας σπάθης του χρόνου, πολύ περισσότερο όταν για πρώτη φορά συζητείται στο ΠΣΙΝ και υπήρχε μία καλή εισήγηση του Σπύρου Γαλιατσάτου. Το ζωτικό αυτό θέμα άξιζε μία ολόκληρη συνεδρίαση, γιατί αφορά τη κύρια πηγή πλούτου και εισοδήματος των Επτανησίων, τον τουρισμό  το μέλλον του  και τις ενέργειες και δράσεις που πρέπει να γίνουν. Η Διοίκηση ΣΥΡΙΖΑ-ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΥ το αδίκησε με αυτή τη κατάταξη.

 

Περίληψη της κριτικής και των θέσεών μας:

  Η εισήγηση Σπύρου Γαλιατσάτου ήταν:

– άριστη στην παροχή ενημερωτικών και αναλυτικών στοιχείων για τη πορεία του τουρισμού σε κάθε νησί, στα Επτάνησα συνολικά, και στη συγκριτική πορεία με τους ανταγωνιστικούς προορισμούς στην Ελλάδα,

– ελλειπής όσον αφορά τα αίτια της ποσοτικής και ποιοτικής-οικονομικής πτώσης του τουρισμού και

-κακή όσον αφορά τις προτάσεις-ιεραρχήσεις-σχέδιο για το μέλλον, διότι έβαζε τα πάντα μέσα στο σακκί και όταν μπαίνουν τα πάντα χωρίς ιεραρχήσεις τότε δεν γίνεται τίποτα.

 

Οι επαγγελματίες μετριότητες της πολιτικής αγνοούν, όπως και πολλοί εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό, ότι οι καλοί ξένοι τουρίστες θέλουν 4 βασικά πράγματα:

1)     Friendly People, Αυτό δεν έχει κανένα οικονομικό κόστος.

2)     Ασφάλεια. (να μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα όλες τις ώρες χωρίς να φοβούνται για τη ζωή τους ή τα πράγματά τους).Αυτό έχει ελάχιστο οικονομικό κόστος.

3)     Καλές τιμές, και  να μην τους κοροιδεύουν. Αυτό είναι εύκολο, είναι θέμα διοίκησης και πολιτισμού, και ο πολιτισμός διδάσκεται.

4)     Να κολυμπήσουν σε καθαρές θάλασσες και να διασκεδάσουν,

Τουρισμός με βρώμικες θάλασσες από τα ιχθυοτροφεία (που τα στήριξε ο κ. Θόδωρος Γαλιατσάτος και συνεχίζει να τα στηρίζει) και την έλλειψη δημοτικών βιολογικών και κακή λειτουργία βιολογικών ξενοδοχείων, δεν μπορεί να πάρει τη ποιοτική ανιούσα.

Τουρισμός με το 65% των κρατήσεων να γίνεται ιντερνετικά αλλά με τα νησιά χωρίς συγκοινωνίες, δεν μπορεί να πάρει τη ποιοτική άνοδο: Πως θάλθουν το 65% που κάνουν κρατήσεις ιντερνετικά; Χωρίς καράβια από την Ιταλία, χωρίς αεροπορική σύνδεση των νησιών μεταξύ τους ακτοπλοικά και αεροπορικά, και με πορθμεία

 

Οι Ιταλοί, Γάλλοι ,Ελβετοί, Γερμανοί κ.α. δεν έρχονται πλέον οικογενειακά με τα αυτοκίνητά τους και τα φουσκωτά τους στη Κεφαλλονιά και στην Ιθάκη διότι δεν το μπορούν οικονομικά και δεν δέχονται και αισθητικά να αποβιβαστούν στη Πάτρα με το αυτοκίνητό τους,, μετά να πάνε στη Κυλλήνη για να πάρουν καράβι για τη Κεφαλλονιά ή     Οι Ιταλοί Γάλλοι, Ελβετοί, Γερμανοί κ.α. δεν έρχονται πλέον στη Κέρκυρα με τα αυτοκίνητά τους διότι δεν μπορούν οικονομικά και δεν ανέχονται και αισθητικά ενώ κάποτε αποβιβάζονταν στην Κέρκυρα με το αυτοκίνητό τους  τώρα να περνάνε με το καράβι έξω από τη Κέρκυρα αλλά να τους αποβιβάζουν στην Ηγουμενίτσα και από εκεί να περιμένουν να ..πάρουν πορθμείο επιπέδου «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ» του 1960 !

 

Το κόψιμο των καραβιών είχε το τραγικό αποτέλεσμα να διπλασιαστεί  ο χρόνος μεταφοράς και το κόστος μεταφοράς των ξένων τουριστών προς τα Επτάνησα από την Ιταλία.

 

Στις εκθέσεις κακώς δεν πήγανε, δεν προσφέρουν πολλά οι εκθέσεις αλλά αφού πηγαίνουν οι ανταγωνιστές πρέπει να πάμε και εμείς.

 

Την ερχόμενη χρονιά 2015 θα μειωθούν οι Ρώσσοι τουρίστες λόγω της οικονομικής κρίσης της Ρωσσίας.

 

Οι προτάσεις μας:

1.    Στόχευση, ιεράρχηση και πολύ δουλειά.

 

2.Το κράτος, η κυβέρνηση και τα κόμματα της Αθήνας να εξασφαλίσουν τη προσβασιμότητα των νησιών μας με συγκρίσιμες με τα Νησιά της Ευρώπης συγκοινωνίες.

 

3.Στροφή στην Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία, Ελβετία. Ενίσχυση και με διαφήμιση των low cost αεροπορικών εταιρειών που φέρνουν κόσμο που χρησιμοποιεί ταξί από το αεροδρόμιο, τουριστικά καταλύμματα, τρώει σε εστιατόρια, νοικιάζει αυτοκίνητα ή μηχανάκια, πίνει ποτά σε μπαρ, κινείται και δαπανά αρκετά χρήματα.

 

4.Επιλεγμένη παρουσία στις εκθέσεις με βάση τις στοχευμένες αγορές και όχι όλοι για όλα με αποτέλεσμα όχι καλό.

 

5 . Το All inlusive πρέπει να περιορισθεί στο 70 % των κλινών κάθε ξενοδοχείου, για να μπορεί να δουλέψει και η τοπική αγορά, να μείνουν χρήματα σε κάθε νησί.

 

6. Οι δράσεις να γίνονται εδώ και όχι στο Λονδίνο, Βερολίνο κλπ.

Η έκθεση του Λονδίνου είναι καλή και διαφήμιση για το Λονδίνο.

Εμείς πρέπει να κάνουμε δράσεις εδώ που θα φέρνουν τον κόσμο εδώ και θα προσφέρουν τεράστια διαφήμιση από τα διεθνή ΜΜΕ χωρίς ξόδεμα χρημάτων, όπως π.χ. η Formula 1 σκαφών που πριν 20 χρόνια κάναμε στη Κέρκυρα και η Formula 3 στη Λευκάδα.

Ψηφίσαμε την εισήγηση του Σπύρου Γαλιατσάτου επί της αρχής, αφού ενσωμάτωσε και τις δικές μας προτάσεις με τον όρο τα ειδικότερα θέματα να έλθουν ξανά προς έγκριση στο Περιφερειακό Συμβούλιο.

 

 

Προηγούμενο άρθροΟ Άη Γιάννης στο Ροδάκι
Επόμενο άρθροΚάλαντα της Παιδικής Χορωδίας του Ορφέα στην πόλη της Λευκάδας