Αρχική Πολιτισμός - Εκδηλώσεις Πολιτισμός - Εκδηλώσεις Θεατρικό Εργαστήρι Πρέβεζας: Ρωμαίος & Ιουλιέτα για 2

Θεατρικό Εργαστήρι Πρέβεζας: Ρωμαίος & Ιουλιέτα για 2

0

αφίσα

Μια διασκευή του ομώνυμου έργου του William Shakespeare από τον Κώστα Γάκη, την Αθηνά Μουστάκα και τον Κωνσταντίνο Μπιμπή την Τρίτη 12 Μαΐου & ώρα 21:30, στο Κάστρο του Αγίου Ανδρέα στην Πρέβεζα.

Γενική είσοδος: 10€

Πληροφορίες – Κρατήσεις:  τηλ: 6977 192 779       &       6945 531 392

Η Ομάδα Θεάτρου “Ιδέα” (Κώστας Γάκης, Αθηνά Μουστάκα και Κωνσταντίνος Μπιμπής) παρουσιάζει για δεύτερη χρονιά, μετά την περσινή επιτυχία και μία σειρά διακρίσεων (βραβείο χορογραφίας και σκηνικών στα θεατρικά βραβεία Κύπρου 2015, συμμετοχή στο πρώτο φεστιβάλ κλασσικού θεάτρου στη Σερβία καθώς επίσης και στην Ισπανία) την παράσταση “Ρωμαίος και Ιουλιέτα για 2”. Τη σκηνοθεσία και τη θεατρική διασκευή του ομώνυμου έργου του William Shakespeare υπογράφουν οι 3 τους.

IMG_1404

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία – διασκευή: Κώστας Γάκης, Αθηνά Μουστάκα, Κωνσταντίνος Μπιμπής
Live Μουσική: Κώστας Γάκης
Σκηνικά – Κοστούμια: Έλλη Λιδωρικιώτη
Βοηθός Σκηνογράφου: Θεοδώρα Βεστάρχη
Μετάφραση: Διονύσης Καψάλης
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Μουσική Σύνθεση: Κώστας Γάκης – Κώστας Λώλος
Φωτογραφία αφίσας:  Χρήστος Χατζηχρήστου
Ερμηνεύουν οι  Αθηνά Μουστάκα, Κωνσταντίνος Μπιμπής

Δείτε το τρέιλερ της παράστασης:

Η  παράσταση

Δύο νέοι ηθοποιοί αναλαμβάνουν να αναμετρηθούν με το γνωστό κείμενο του Σαίξπηρ παίζοντας όλους τους ρόλους του έργου σε ένα τρελό παιχνίδι παρενδυσίας και μεταμορφώσεων, σε μια θεατρική περιπέτεια που ισορροπεί ανάμεσα στον εμφύλιο σπαραγμό και το ξύπνημα του έρωτα.

Μια σπαζοκεφαλιά υποκριτικής, ένα θεατρικό πάζλ από ποικίλα θεατρικά είδη και ύφη, ένας αγώνας να δοθεί στο ακέραιο η ουσία του έργου του Σαίξπηρ. Με όπλο την αθωότητα και την υψηλή σωματική τους ενέργεια οι δυο νεαροί performers ρίχνονται στην αρένα της σκηνής για να ανακαλύψουν από την αρχή τον πιο βαθύ, τον πιο παράλογο, τον πιο ακραίο, τον πιο θνησιγενή, τον πιο ποιητικά γελοίο έρωτα όλων των εποχών.

Φέτος, στην παράσταση συμμετέχει ενεργά και ο Κώστας Γάκης, παίζοντας πιάνο, κιθάρα, κρουστά αλλά και “παρεμβαίνοντας” σε κρίσιμες στιγμές του έργου…

_MG_7629

Για την παράσταση «Ρωμαίος και Ιουλιέτα για 2» πέρυσι και φέτος, έγραψαν:

Αποσπάσματα

  • «Αυτή την παράσταση, στην οποία δύο παιδιά σηκώνουν το βάρος ολόκληρου του σεξπιρικού κειμένου, δεν πρέπει να τη χάσετε! Σας βεβαιώνω πως θα γελάσετε, πως θα συγκινηθείτε και πως τελικά θα ενθουσιαστείτε. Και η παράσταση αυτή πρέπει να συνεχιστεί. Για μένα είναι ο καλύτερος «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» που έχει παιχτεί τα τελευταία σαράντα χρόνια στο ελληνικό θέατρο». (Γιώργος Σαρηγιάννης, http://totetartokoudouni.blogspot.gr)

  • «Μια γιορτή που γρήγορα παρασύρει το στην πλειοψηφία του νεανικό κοινό που κατακλύζει το θέατρο, τις θέσεις, τα σκαλάκια. Και διασκεδάζει με το πηγαίο κέφι που εκπέμπουν οι τρεις συντελεστές και ειδικά οι δύο νεότατοι ηθοποιοί που υποδύονται όλους τους ρόλους του σαιξπηρικού έργου με ευρηματικές μεταμορφώσεις της στιγμής» (Δημήτρης Τσατσούλης, Ελευθεροτυπία)

  • «… Ξεχείλισμα πάθους και κυρίως νιάτα. Νιάτα στην τόλμη και στην απερισκεψία τους, στο νεύρο και την αστοχασιά τους, νιάτα πνευματώδη και επιπόλαια, με ένα τρόπο σοφά… νιάτα φλεγόμενα και μαρτυρικά» {…} «Τόσο Σαίξπηρ, στα όρια της παράκρουσης, τέτοια διάθεση για ζωή εντός σκηνής είχαμε χρόνια να δούμε στο θέατρό μας. Στο παιχνίδισμα και την ανεμελιά της η παράσταση του Κώστα Γάκη παραμένει πιο κοντινή στην ουσία του αυθεντικού «Ρωμαίου» από άλλες, πιστότερες μεταφορές» (Γρηγόρης Ιωαννίδης, Εφημερίδα των συντακτών)

  • «Πρόκειται για μια παράσταση που είναι ο καλύτερος τρόπος όχι μόνο για να ξαναδούν οι παλιοί θεατές ένα κλασικό έργο αλλά και για να αγαπήσουν το θέατρο οι εν δυνάμει θεατές» (Όλγα Σελλά, Καθημερινή)

  • Ο Κώστας Γάκης, ο Κωνσταντίνος Μπιμπής και η Αθηνά Μουστάκα μάς χάρισαν μια από τις καλύτερες θεατρικές εκπλήξεις των τελευταίων ετών. Σαν σύγχρονα φαντάσματα, εμβόλισαν το σεξπιρικό κείμενο με γενναίες δόσεις καθημερινότητας, χωρίς ούτε μια στιγμή να χάσουν το μέτρο, τόνισαν το ιλαρό του στοιχείο με αξιοζήλευτη χειρουργική λεπτότητα και στο τέλος το απογείωσαν μοναδικά, αφημένοι στο τραγικό τέλος των ηρώων και στην πεμπτουσία των υψηλών νοημάτων του έργου.(Γεωργία Οικονόμου, Life.gr)

  • «Το ακαριαίο και αλλεπάλληλο πέρασμα από τον ένα ρόλο στον άλλο απαιτεί αξιοθαύμαστη αντοχή και συγκρότηση, καθώς και ταλέντο στον αυτοσχεδιασμό. Χαρακτηριστικά που οι δύο πρωταγωνιστές δείχνουν να έχουν ή τουλάχιστον να έχουν εξασκήσει σε υψηλό βαθμό• πόσω μάλλον όταν οι λύσεις στις αλλαγές είναι έξυπνες και ταυτόχρονα αξιοποιούν τα λιγότερα δυνατά μέσα» (Tospirto.net)
Προηγούμενο άρθρο24 Απριλίου 2015: Συλλαλητήριο για την Υγεία στη Λευκάδα
Επόμενο άρθροΕπικίνδυνη για τα παιδιά η παιδική χαρά Μαραντοχωρίου