Αρχική Άλλες ειδήσεις Ελλάδα Ιόνια Οδός: Μαρς στα έργα και στόχος η ολοκλήρωση

Ιόνια Οδός: Μαρς στα έργα και στόχος η ολοκλήρωση

0
f72fcc31741fcb18daad0fbe7a12ec16 XL

f72fcc31741fcb18daad0fbe7a12ec16 XL

Στην ολοκλήρωση του βασικού οδικού δικτύου της χώρας, με έργα σε Κρήτη, Ανατολική Μακεδονία και Δυτική Ελλάδα προχωρά το υπουργείο Υποδομών.

Όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας του ΚΚΕ κ. Νίκου Μωραΐτη, μέσα στο 2014 δημοπρατείται η σύνδεση της Λευκάδας με τον άξονα Άκτιο – Αμβρακία, ένας δρόμος 28 περίπου χλμ., που θα έρθει να προστεθεί στις άλλες ανοιχτές εργολαβίες στους άξονες της Δυτικής Ελλάδας.

Ορισμένες εξ αυτών, είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης, «θα τελειώσουν μέχρι το 2014 – και ήδη κάποιες έχουν τελειώσει – και άλλες μέχρι το 2015», δημιουργώντας έναν «σύγχρονο και ασφαλή δρόμο στον δυτικό άξονα από την Πρέβεζα μέχρι την Ηγουμενίτσα».
 
Όλα τα εργοτάξια στην Ιόνια Οδό
Ο υπουργός Υποδομών τόνισε παράλληλα ότι στην Ιόνια Οδό (Αντίρριο – Ιωάννινα) «έχουν στηθεί όλα τα εργοτάξια» και τους «επόμενους δύο με τρεις μήνες θα υπάρχει πλήρης εξέλιξη των έργων». «Ήδη αυτή τη στιγμή όλα τα εργοτάξια δουλεύουν με πάρα πολύ μεγάλη ένταση. Αυξάνεται συνεχώς η απασχόληση στην κατασκευή του δρόμου» είπε και συμπλήρωσε ότι ο αυτοκινητόδρομος θα είναι πραγματικότητα στο τέλος του 2015. Μάλιστα, σημείωσε ότι οι προθεσμίες κατασκευής «θα τηρηθούν με αυστηρότητα, διότι οι νόμοι που ψηφίστηκαν στη Βουλή προβλέπουν πάρα πολύ ασφυκτικές προθεσμίες και πάρα πολύ αυστηρές ποινικές ρήτρες σε περίπτωση μη εφαρμογής των συμβάσεων».

Ο κ. Χρυσοχοΐδης παραδέχθηκε ότι «μεταξύ Αμφιλοχίας και Ακτίου είναι ένας δρόμος με τεράστιες παγίδες και πολλά προβλήματα, που δημιουργούν θέματα ασφάλειας για τους οδηγούς και τα οχήματα», όμως τόνισε ότι στην υπό κατασκευή Αμβρακία Οδό «το επόμενο διάστημα πολύ γρήγορα θα τελειώσει το κομμάτι Βόνιτσα-Άκτιο, όπως επίσης και η παράκαμψη της Αμφιλοχίας».
 
Τι θα γίνει με το παλαιό δίκτυο
Αναφορικά με την τύχη του παλιού οδικού δικτύου, ο υπουργός Υποδομών σημείωσε ότι γίνεται προσπάθεια για την ένταξη στο νέο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης 2014-2020 ενός ποσού για την εκπόνηση μελετών οδικής ασφάλειας. «Δεν μπορούμε να εγκαταλείψουμε τον δρόμο. Ο δρόμος αυτός θα υπάρχει και μετά την κατασκευή της Ιόνιας Οδού και είναι προφανές ότι οι άνθρωποι για τις τοπικές μετακινήσεις θα χρησιμοποιούν αυτό τον δρόμο. Άρα δεν πρέπει να είναι αυτός ένας κατεστραμμένος δρόμος πάνω στον οποίο θα σκοτώνονται οι άνθρωποι» τόνισε.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης επισήμανε ότι «βρίσκεται σε εξέλιξη ένα εκτεταμένο πρόγραμμα οδικής ασφάλειας και σε λίγους μήνες, μέχρι τον Ιούνιο, θα μας παραδοθεί, έτσι ώστε να αρχίσουμε τη συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων σε όλη τη χώρα».

Στην ερώτησή του, ο κ. Μωραΐτης χαρακτήρισε το υφιστάμενο οδικό δίκτυο της Δυτικής Ελλάδας ως παγίδα και καρμανιόλα, που δεν παρέχει την παραμικρή ασφάλεια στους οδηγούς, ενώ υπογράμμισε τις καθυστερήσεις που σημειώνονται στην παράδοση των οδικών έργων και ζήτησε συντήρηση του υφιστάμενου οδικού δικτύου.

Πηγή: Το Βήμα via ypodomes.com

 

Προηγούμενο άρθρο«Ἰδού ἀναβαίνομεν εἰς Ιεροσόλυμα…»
Επόμενο άρθροΠαγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου