Αρχική Άλλες ειδήσεις Ελλάδα Keep Walking Greece – Η διαφήμιση που απέσπασε παγκόσμιο βραβείο

Keep Walking Greece – Η διαφήμιση που απέσπασε παγκόσμιο βραβείο

0
13037

13037

Από τις πλέον επιτυχημένες καμπάνιες της χρονιάς (βίντεο).

Ήταν μία από τις πλέον επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες της χρονιάς που πέρασε και το «Keep Walking Greece» ξεπέρασε κάθε προσδοκία κερδίζοντας την παγκόσμια διάκριση του «Best Earned Award».

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο Πρώτο Θέμα τα αποτελέσματα της καμπάνιας ως προς την εμπλοκή του κοινού ήταν εντυπωσιακά:
– Η έκθεση μέσω των πληρωμένων μέσων έφθασε το 75% (με αρχικό στόχο το 57%).
– Το σχετικό viral video πέτυχε 450,000 θεάσεις στο YouTube.
– Προστέθηκαν 20,000 καινούργιοι Facebook fans, με 7,000 likes, 6,000 shares και 1,200 σχόλια στις αναρτήσεις.
– Διακινήθηκαν περισσότερα από 1200 tweets.
– H δημοσιότητα που κερδήθηκε στα μέσα (άρθρα, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιοφωνικές αναφορές) ξεπέρασε τα €1,200,000.

Το «Keep Walking Greece» ήρθε να απαντήσει στην απογοήτευση και την ψυχολογική αμηχανία της Ελληνίδας και του Έλληνα μέσα στη δίνη της κρίσης. Κάλεσε τον κόσμο να μοιραστεί εικόνες και μηνύματα αισιοδοξίας. Να επενδύσει στην ωριμότητα της σκέψης και των ικανοτήτων του. Να συνθέσει απόψεις και να «περπατήσει» προς τα δικά τους οράματα, αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό. Πρόβαλλε με λίγα λόγια τη δημιουργική δύναμη της συλλογικής ψυχής.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά και ο Αndy Fennell, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Diageo, «εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο συνδέονται με τις μάρκες μας κάθε μέρα, δημιουργώντας απίστευτα δυναμικές σχέσεις, που λειτουργούν καθοριστικά για την διαρκή επιτυχία της δουλειάς μας. Οι μάρκες μας είναι ο αιμοδότης μας. Αισθάνομαι εξαιρετικά ενθαρρυμένος από την αδιάκοπη επιδίωξη των συνεργατών μας να υλοποιούν πρωτοπόρες καμπάνιες, αλλά και να τις υλοποιούν με άψογο τρόπο».

Η καμπάνια βασίστηκε στο διάσημο τραγούδι «You will never walk alone». Στηρίχθηκε σε μια μοναδική εκτελεστική ιδέα δημιουργίας «εμπνευστικού διαλόγου», που απλώθηκε τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα συμβατικά μέσα.

και τα γυρίσματα

Πηγή: eirinika.gr

Προηγούμενο άρθροΗ πορεία του ΙΕΕΕ Λευκάδας και το σχέδιο Αθηνά.
Επόμενο άρθροΤροχαίο στο Μεγανήσι