Αρχική Άλλες ειδήσεις Ελλάδα Χρυσό στα Taste Awards 2013 για την κορινθιακή σταφίδα κι εναν 25χρονο!

Χρυσό στα Taste Awards 2013 για την κορινθιακή σταφίδα κι εναν 25χρονο!

0
mazos-stafida

mazos-stafida

Ο Γιώργος Μάζος, η μαύρη σταφίδα και το μυστικό του.

Της Ελίνας Αναγνωστοπούλου στο toxrima.gr

Η βιολογική Κορινθιακή σταφίδα σκιάς δεν αποξηραίνεται στον ήλιο αλλά στην σκιά βασισμένη στην συνταγή του παππού, αναφέρει. Ενώ, όπως εκτιμούν οι επιστήμονες περιέχει διπλάσιες αντιοξειδωτικές ουσίες, από την αντίστοιχη που αποξηραίνεται στον ήλιο.

Όπως σημειώνει, η θεμελιώδης διαφορά της αποξήρανσης στην σκιά είναι ότι γίνεται εν τη απουσία της ηλιακής υπεριώδους ακτινοβολίας και ότι παρ’ ότι το ποιοτικό αποτέλεσµα είναι ανώτερο, η μέθοδος αυτή έχει εγκαταλειφθεί εδώ και αρκετά χρόνια διότι έχει περισσότερα έξοδα, περισσότερη προσωπική εργασία και μεγαλύτερο ρίσκο.

Σχετικά με τον διαγωνισμό, Great Taste Awards 2013, που είναι ο µεγαλύτερος και εγκυρότερος διαγωνισµός εκλεκτών τροφίµων, αναφέρει πως είναι «η πρώτη κορινθιακή σταφίδα στα χρονικά που εισπράττει µια τόσο σπουδαία διάκριση» και προσθέτει πως έχουν ήδη κάνει επαφές με το εξωτερικό καθώς υπάρχει µεγάλη ανταπόκριση στα διεθνή deli και bio καταστήµατα.

Πιστεύει, ότι η Ελλάδα, είναι μεν µια πολύ µικρή χώρα, η οποία όµως είναι προικισµένη µε εξαιρετικά µικροκλίµατα, και µοναδικές εδαφολογικές συνθήκες, µε τεράστιο πολιτισµό – εκτός των άλλων – σε καλλιέργειες, ενώ έχει την δυνατότητα να παράγει ασυναγώνιστης ποιότητας αγροτικά προϊόντα, προϊόντα premium.

«Πρέπει να αναδείξουµε τη µοναδικότητα του κάθε τόπου µέσα και απ’ τα αγροτικά προϊόντα του. Eίµαστε χαµένοι από χέρι όταν προσπαθούµε να ανταγωνιστούµε στο κόστος άλλες χώρες, όπως π.χ. η Κίνα, µε τα χαµηλά ηµεροµίσθια, η Ισπανία και οι ΗΠΑ µε τις τεράστιες εκτάσεις και την προχωρηµένη τεχνολογία τους κλπ. Το δυνατό µας χαρτί είναι η µεγάλη ποιοτική διαφοροποίηση που µπορούµε να πετύχουµε και να είµαστε οι πλέον ανταγωνιστικοί ως προς αυτήν. Με αυτόν τον τρόπο τα ελληνικά premium προϊόντα των µικρών τοπικών παραγωγών δεν θα χρειάζεται να είναι τα πιο φθηνά, για να σταθούν στην παγκόσµια αγορά. Θα είναι τα καλύτερα, θα είναι τα ακριβότερα, και όµως θα πουλιούνται, στις κατάλληλες αγορές.» Ενώ συμπληρώνει, πως «Δεν φτάνει µόνο η παραγωγή ενός εξαιρετικά ποιοτικού προϊόντος. Πρέπει κανείς να αποκτήσει και να εφαρµόσει ένα σωρό γνώσεις, οικονοµικές, µάρκετινγκ, νοµικές, ψυχολογίας και άλλες. Χρειάζεται γερό στοµάχι, προσήλωση στους στόχους και µεθοδικό µάρκετινγκ, επικοινωνία και άπειρες ώρες προσωπικής εργασίας και έρευνας. Αν έχει ένα χωράφι, µπορεί να ξεκινήσει από πολύ µικρές ποσότητες και να επενδύει τα κέρδη του σταδιακά. Αν δεν έχει, τότε µπορεί να νοικιάσει σε συµφέρουσες τιµές εν καιρώ κρίσης.»

Η σταφίδα της Golden Black διατίθεται προς το παρόν σε 30 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και έχουν ήδη αρχίσει οι εξαγωγές της σε μικρή κλίμακα στην Αγγλία, ενώ ενδιαφέρον υπάρχει από Σκανδιναβία, Σκωτία, Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Καναδά και Ελβετία.

Πηγή: eirinika.gr

Προηγούμενο άρθροΗ χρήση των tablet στην προσχολική ηλικία
Επόμενο άρθροΧριστουγεννιάτικη εμφάνιση Μπαντίνας ΦΕΛ