Αρχική Άλλες ειδήσεις Περιφέρεια Καλούδης για την αεροπορική σύνδεση των Ιονίων Νήσων

Καλούδης για την αεροπορική σύνδεση των Ιονίων Νήσων

0
plane corfu

plane corfu

Επερώτηση Για την αεροπορική σύνδεση των Ιονίων Νήσων

Των περιφερειακών συμβούλων της παράταξης «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»

Καλούδη Γιώργου, επικεφαλής της παράταξης «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»

Πουλιέζου Δημήτρη

Φόρτε Γεράσιμου

Αγαλιανού Γιάννη

10 Ιανουαρίου 2012

Προς : Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων κ. Σπυρίδωνα Σπύρου

Κοινοποίηση: Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Χρήστο Άνθη

Κύριε Περιφερειάρχη

Στο τελευταίο περιφερειακό συμβούλιο στις 9/12/2011 μετά από αίτημα της ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ συζητήθηκε το θέμα για την προκήρυξη του διαγωνισμού για την αεροπορική περιφερειακή σύνδεση των Ιονίων Νήσων, που περιλαμβάνει και τα Κύθηρα.

Με την υπ’αριθμό 268 – 23/2011 απόφασή του το περιφερειακό συμβούλιο αποφάσισε:

1. Να «παγώσει» η προκήρυξη του διαγωνισμού για αεροπορική περιφερειακή σύνδεση των Ιονίων Νήσων, που περιλαμβάνει και τα Κύθηρα.

2. Ο καθορισμός των άγονων γραμμών και η επιδότηση των δρομολογίων να αφορά τα νησιά της Π.Ι.Ν. με καθημερινή, αν είναι δυνατόν, πυκνότητα δρομολογίων.

3. Η επιδότηση των δρομολογίων στη σύνδεση με Θεσσαλονίκη να γίνεται στη γραμμή Ζάκυνθος – Κεφαλονιά – Άκτιο – Κέρκυρα – Θεσσαλονίκη.

4. Σε κάθε περίπτωση ο καθορισμός των δρομολογίων να γίνει σε συνεννόηση με την Περιφέρεια κατά την έννοια του άρθρου 205 του Ν.3852/10.

Στις 4/1/2012 ήταν η καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προσφορών από ενδιαφερόμενες αεροπορικές εταιρείες.

Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΘΟΣ» στις 9/1/2012 και με τίτλο «Προκλητική αδιαφορία για τη θέληση των Ιόνιων πολιτών» η εταιρεία Sky Express ήταν η μοναδική που ενδιαφέρθηκε για την προκηρυχθείσα γραμμή «Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος – Κύθηρα», ενώ για την γραμμή «Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα» υπήρξαν τρεις ενδιαφερόμενες εταιρείες, Μινωικές Αερογραμμές, Aegean Airlines και Astra Airlines.

Όπως γίνεται φανερό από τα παραπάνω η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών που μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ελήφθη ερήμην των αποφάσεων του περιφερειακού συμβουλίου εξού και ο εύγλωττος τίτλος της εφημερίδας: «Προκλητική αδιαφορία για τη θέληση των Ιόνιων πολιτών»!

Βέβαια για να αποδοθούν πολιτικές ευθύνες (αλλά και παράβασης του άρθρου 205 του Ν.3852/10 όπως επισημαίνεται στην απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου) στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας πρέπει να τους είχε σταλεί η απόφαση 268 – 23/2011 του περιφερειακού συμβουλίου και να είχε γίνει και σχετικό διάβημα.

Για τους λόγους αυτούς ερωτάσθε

Με ποιο έγγραφο της ΠΙΝ εστάλη η απόφαση 268 – 23/2011 του περιφερειακού συμβουλίου στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και ποιες συγκεκριμένες ενέργειες έγιναν από εσάς για την υποστήριξη της απόφασης

Οι επερωτώντες Περιφερειακοί Σύμβουλοι

Καλούδης Γιώργος επικεφαλής της παράταξης «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»

Πουλιέζος Δημήτρης

Φόρτες Γεράσιμος

Αγαλιανός Γιάννης

Για την αεροπορική σύνδεση των Ιονίων Νήσων

Επερώτηση
Των περιφερειακών συμβούλων της παράταξης «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ  ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»

Καλούδη Γιώργου, επικεφαλής της παράταξης «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»
Πουλιέζου Δημήτρη
Φόρτε Γεράσιμου
Αγαλιανού Γιάννη

10 Ιανουαρίου 2012

Προς : Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων κ. Σπυρίδωνα Σπύρου
Κοινοποίηση: Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Χρήστο Άνθη

Κύριε Περιφερειάρχη
Στο τελευταίο περιφερειακό συμβούλιο στις 9/12/2011 μετά από αίτημα της ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ συζητήθηκε το θέμα για την προκήρυξη του διαγωνισμού για την αεροπορική περιφερειακή σύνδεση των Ιονίων Νήσων, που περιλαμβάνει και τα Κύθηρα.
Με την υπ’αριθμό 268 – 23/2011 απόφασή του το περιφερειακό συμβούλιο αποφάσισε:
1.    Να «παγώσει» η προκήρυξη του διαγωνισμού για αεροπορική περιφερειακή σύνδεση των Ιονίων Νήσων, που περιλαμβάνει και τα Κύθηρα.
2.    Ο καθορισμός των άγονων γραμμών και η επιδότηση των δρομολογίων να αφορά τα νησιά της Π.Ι.Ν. με καθημερινή, αν είναι δυνατόν, πυκνότητα δρομολογίων.
3.    Η επιδότηση των δρομολογίων στη σύνδεση με Θεσσαλονίκη να γίνεται στη γραμμή Ζάκυνθος – Κεφαλονιά – Άκτιο – Κέρκυρα – Θεσσαλονίκη.
4.    Σε κάθε περίπτωση ο καθορισμός των δρομολογίων να γίνει σε συνεννόηση με την Περιφέρεια κατά την έννοια του άρθρου 205 του Ν.3852/10.

Στις 4/1/2012 ήταν η καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προσφορών από ενδιαφερόμενες αεροπορικές εταιρείες.
Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «ΗΜΕΡΑ  ΤΣΗ  ΖΑΚΥΘΟΣ» στις 9/1/2012 και με τίτλο «Προκλητική αδιαφορία για τη θέληση των Ιόνιων πολιτών» η εταιρεία Sky Express ήταν η μοναδική που ενδιαφέρθηκε για την προκηρυχθείσα γραμμή «Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος – Κύθηρα», ενώ για την γραμμή «Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα» υπήρξαν τρεις ενδιαφερόμενες εταιρείες, Μινωικές Αερογραμμές, Aegean Airlines και Astra Airlines.
Όπως γίνεται φανερό από τα παραπάνω η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών που μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ελήφθη ερήμην των αποφάσεων του περιφερειακού συμβουλίου εξού και ο εύγλωττος τίτλος της εφημερίδας: «Προκλητική αδιαφορία για τη θέληση των Ιόνιων πολιτών»!
Βέβαια για να αποδοθούν πολιτικές ευθύνες (αλλά και παράβασης του άρθρου 205 του Ν.3852/10 όπως επισημαίνεται στην απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου) στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας πρέπει να τους είχε σταλεί η απόφαση 268 – 23/2011 του περιφερειακού συμβουλίου και να είχε γίνει και σχετικό διάβημα.

Για τους λόγους αυτούς ερωτάσθε

Με ποιο έγγραφο της ΠΙΝ εστάλη η απόφαση 268 – 23/2011 του περιφερειακού συμβουλίου στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και ποιες συγκεκριμένες ενέργειες έγιναν από εσάς για την υποστήριξη της απόφασης

Οι επερωτώντες Περιφερειακοί Σύμβουλοι

Καλούδης Γιώργος επικεφαλής της παράταξης «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»

Πουλιέζος Δημήτρης

Φόρτες Γεράσιμος

Αγαλιανός Γιάννης

Προηγούμενο άρθροΟ Κώστας Αντύπας στο Navi
Επόμενο άρθροΗ αποκατάσταση των υπονόμων στην Ιθάκη