Αρχική Ειδήσεις Επικαιρότητα Θέαλος Βλυχού – Γενίου: Μια νέα και εξαιρετική συλλογική προσπάθεια

Θέαλος Βλυχού – Γενίου: Μια νέα και εξαιρετική συλλογική προσπάθεια

thealos

Μόλις μερικούς μήνες «ζωής» μετράει ο πολιτιστικός και εξωραϊστικός σύλλογος «Θέαλος» και ήδη έχει δώσει σημαντικά δείγματα γραφής. Με μικρά αλλά σημαντικά βήματα, τα μέλη του Συλλόγου κάνουν αξιόλογες προσπάθειες για την αναβάθμιση του χωριού τους, σε όλα τα επίπεδα.

Ζητήσαμε από τον Νίκο Καββαδά, αντιπρόεδρο του «Θέαλου», να μας μιλήσει για τον σύλλογο, τον σκοπό, για τα μέχρι στιγμής πεπραγμένα αλλά και τις μελλοντικές δράσεις.

Το όνομα Θέαλος [Θέα+αλός= θέα στο γιαλό] που επιλέξαμε για τον σύλλογο μας, ήταν το αρχαίο όνομα του κόλπου του Βλυχού

Ο »Θέαλος» Βλυχού Γενιού είναι πολιτιστικός και εξωραϊστικός σύλλογος για την ευρύτερη κοινότητα της περιοχής του κόλπου του Βλυχού και Γενιού.

Αποτελείται από ομάδα πολιτών, που επιδιώκουν την πολιτιστική αναβάθμιση και την αρμονία της ζωής μας [ως ολοκλήρωση της ωραιότητας : ομορφιά με πληρότητα ουσίας, πνεύματος] που επεκτείνεται στο τεχνητό και φυσικό περιβάλλον και τις δραστηριότητες τους.

cropped-slider-1

Να διευκρινίσουμε τι σημαίνει πολιτισμός και τι ωραιότητα γιατί είναι θεμελιώδεις έννοιες για τις επιδιώξεις μας και έχουν καταντήσει άγνωστες λέξεις.

Η λέξη »Πολιτισμός» [ πόλις > πολίτης > πολιτισμός ] είναι η ατομική και συλλογική φροντίδα αναβάθμισης της ποιότητας της Πόλης και όσων την συνιστούν και την επηρεάζουν από τα μικρότερα έως τα μεγαλύτερα.

Η Πόλις είναι η κοινότητα που λέμε σήμερα, τα πνευματικά, τα έμψυχα και άψυχα στοιχεία της: Τα Πνευματικά επιτεύγματα των ανθρώπων της διαχρονικά, οι ίδιοι οι άνθρωποι και η ζωή τους αλλά και τα ζώα, τα φυτά της, το χώμα, το νερό, ο αέρας της, τα σπίτια, οι δρόμοι, οι επιχειρήσεις τα πράγματα και οι δράσεις, κάθε είδους στοιχείο που επηρεάζει τη ζωή στη κοινότητα.

Ο όρος »πολιτισμός» στην αρχαιότητα δεν υπήρχε, χρησιμοποιούσαν την έννοια Παιδεία και Πολιτική. Ο όρος πολιτισμός επομένως δεν είναι σύμφυτος με την παράδοση και τη παιδεία μας , είναι εφεύρημα του δέκατου όγδου αιώνα για να αντιδιαστείλει τον εξευγενισμένο τρόπο -παιδείας – που επιδιώκει το όμορφο και το ωραίο, από τους υπόλοιπους που αδιαφορούν επιδιώκοντας το στενά ιδωμένο χρήσιμο. Είναι δηλαδή ένα πισωγύρισμα σε σχέση με τη παράδοση μας όπου η Παιδεία και η Πολιτική ως άσκηση της Παιδείας στα κοινά ήταν ολοκληρωμένες έννοιες, ενώ ο πολιτισμός είναι ακρωτηριασμένη.

Για μας η μετάφραση του όρου »civillization» σε »πολιτισμός» -του Κοραή – ήταν πετυχημένη για το καιρό της, αλλά ατελής για το σήμερα και πολύ περισσότερο για το αύριο.

Η διαφορά είναι ότι τότε οι όροι έρχονταν από το εξωτερικό από κοινωνία που ξεχωρίζει την πολιτική δράση από το ωραίο.

Για μας από την αρχαιότητα ως σήμερα η παράδοση μας είναι: η Παιδεία και η Πολιτική να λειτουργούν ως τρόποι επίτευξης της ωραιότητας της αρμονίας .Η Παιδεία στον προσωπικό και η Πολιτική στον κοινωνικό μας βίο σε όλες τις εκφάνσεις και τις ποιότητες του.

Το ότι δεν το καταφέρνουμε σήμερα και ότι μας λείπει υπερβολικά και είναι ζωτικής σημασίας η ανάγκη να το επιδιώξουμε με ιδιαίτερο ζήλο και πάθος είναι σίγουρο γεγονός.

Αυτή ακριβώς είναι η ανάγκη για τη δημιουργία του συλλόγου μας.

Βαρεθήκαμε να λειτουργούμε ως ΙΔΙΩΤΕΣ και θέλουμε να λειτουργούμε συλλογικά με υψηλή Παιδεία που θεωρούμε πως έχουμε σε προσωπικό επίπεδο και που θα πρέπει να αντανακλάται στη κοινωνική μας μέσω της συλλογικότητας.

Οι σύλλογοι όπως ίσως γνωρίζετε ειδικά στην Ελλάδα σήμερα έχουν μια εξαιρετική άνθιση και ποσοτική και ποιοτική και αυτό νομίζω πως οφείλεται στην ανάγκη να ζήσουμε καλύτερα άρα να αναβαθμίζουμε σε ιδιωτικό-προσωπικό και συλλογικό επίπεδο τη παιδεία και τη δράση μας.

Ο σύλλογος Θέαλος είναι αποτέλεσμα συσσώρευσης εμπειριών από προηγούμενες προσπάθειες συλλογικές που δεν τελεσφόρησαν για λόγους έλλειψης της τεχνογνωσίας της συλλογικής δράσης.

Βαρεθηκαμε να λειτουργουμε ως ΙΔΙΩΤΕΣ και θελουμε να λειτουργουμε συλλογικα

Παρόλο που αυτό μαθαίνεται βήμα βήμα δεν αλλάζει αμέσως και για τούτο είναι σίγουρο πως κι εμείς θα έχουμε τέτοια θέματα.

Όμως προσπαθούμε να μπαίνουν και πολύ νέα άτομα ώστε να μεταλαμπαδευτεί το ορθό συλλογικό πνεύμα δράσης -το εθελοντικό- ώστε να καλλιεργηθεί και να καρπίσει καλύτερα.

Αυτή εφόσον επιτευχθεί θα είναι η μεγαλύτερη παρακαταθήκη του συλλόγου μας.

cropped-23-32

Οι δράσεις του συλλόγου ξεκινάνε από τα πιο απλά προς τα πιο σύνθετα και δύσκολα αλλά ταυτόχρονα και βέβαια όχι τυχαία ούτε άναρχα. Ανοίξαμε όλες τις υποθέσεις ταυτόχρονα αλλά με πρόγραμμα και πλάνο ευρύτατο και πλήρες.

Ο κόσμος μας πρέπει να ξέρει τις επιδιώξεις μας και τις μεθόδους μας και να τις εγκρίνει ή να τις απορρίψει μερικά ή συνολικά.

Το γεγονός ότι όπως σε ένα χωραφάκι φυτεύει κανείς και το μποστάνι και τα καρποφόρα δέντρα και τις υποδομές τους ταυτόχρονα και βλέπει πρώτα τους κόπους του στα μικρά, πρώτα θα φάει τη ντοματούλα μετά πατάτα μετά κεράσια έτσι και ενθουσιάζεται όσο βλέπει το αποτέλεσμα των κόπων του και έχει απαντοχή και για τα μεγάλα και πιο απαιτητικά σε χρόνο, χρήμα, γνώση και ότι άλλο, έτσι ακριβώς ισχύει και στα προσωπικά ανάλογα και στα κοινά. Είναι ο νόμος των αναλογιών βλέπετε.

Παρατηρούμε πως όπως το ξερό χώμα ρουφάει με απληστία το νερό, έτσι και η συλλογική μας δράση ποτίζει τη κοινότητα κι επομένως τους κατοίκους και τους ετεροδημότες με ενθουσιασμό και προσδοκία υπέρμετρη ενίοτε αλλά πάντα καλοδεχούμενη.

‘Αρα η ανάγκη είναι και συλλογική όχι μόνο προσωπική κι επομένως όσοι τρέχουμε για το κοινό καλό δεν είμαστε οι προβληματικοί που τρέχουν για ψυχοθεραπεία ελαφρού ή βαρέως τύπου όπως ισχυρίζονται κάποιοι ανόητοι που επωφελούνται ωστόσο των κόπων μας.

Αυτός ο ενθουσιασμός μας, μεταλαμπαδεύεται και μεταφράζεται σε συμμετοχή και υποστήριξη αναπάντεχη από κάθε πλευρά και κάθε άποψη.

Λύνονται τα προβλήματα πόρων με συνοπτικές διαδικασίες παρόλο που δεν είμαστε γενικά και στις πιο εύπορες εποχές μας. Ισχύει το παλιό ρητό «οι πολλοί παίρνουν τη Πόλη».

cropped-2-46

Έχουμε εφαρμόσει μια πετυχημένη -όπως δείχνει μέχρι τώρα- σειρά μέτρων που τα συμφωνήσαμε και τα τηρούμε απαρέγκλιτα όλος ο πυρήνας του συλλόγου το διοικητικό συμβούλιο δηλαδή: Η Σαπφώ Καββαδά,-πρόεδρος- ο Νίκος Καββαδάς -αντιπρόεδρος- η Άννα Καββαδά-ταμίας-, ο Αλέξης Κοκκίνης -έφορος εκδηλώσεων-, ο Αντρέας Μεταξάς– γραμματέας-, η Μαρία Καββαδά -έφορος-, η Μαρία Σκλαβενίτη-έφορος, η Χρυσούλα Σκλαβενίτη– έφορος και η Χαρά Καββαδά -έφορος-.

1.Η συλλογική προσπάθεια στηρίζεται στην έννοια της φιλικής παρέας της εμπιστοσύνης μεταξύ φίλων, ενώ οι τυπικότητες περί αρχαιρεσιών και λοιπά τηρούνται μεν τυπικά δε.

Η ουσία είναι να παραμείνει ο πυρήνας δεμένος ενεργός και δραστήριος χωρίς διχασμούς από κάθε είδους ενέργειες χωρισμού εξωτερικές και εσωτερικές πχ κομματικά, αρχηγιλίκια και λοιπά. Η ουσία δίνει ευελιξία και αντοχή.

2.Η συλλογική προσπάθεια στηρίζεται εξάλλου στην έννοια της αξιοπιστίας και της επικοινωνίας.

Ο καθένας αναλαμβάνει έργο που μπορεί να φέρει σε πέρας: από το περίσσευμα του χρόνου, του χρήματος και της ενέργειας του και είναι προσαρμοσμένο στα θέλω και τα μπορώ του αυτοβούλως, έτσι: »Κάνει αυτό που αναλαμβάνει, και λέει αυτό που κάνει»

Συνέπεια και ενημέρωση. Στο τελευταίο βοηθάει πάρα πολύ το διαδίκτυο.

3.Δεν αποκλείεται κανείς από τη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει όποια κι αν είναι αυτή όσο μικρή και αν είναι.

Για τούτο επειδή είναι και δύσκολες οικονομικώς οι εποχές η συνδρομή εγγραφής σε χρήμα είναι προαιρετική και μπορεί κανείς άσχετα αν έχει ή δεν έχει χρήματα να δηλώσει πως θέλει να προσφέρει τη γνώση ή την εργασία του ή υλικά που του περισσεύουν ή να μας δανείσει εργαλεία ή να δώσει την εργασία και συμμετοχή σε κάποια δράση ή να προσφέρει χωρίς καν να εγγραφεί μέλος.

Η ουσία δίνει και ποικιλία στην αποτελεσματικότητα. Οι δράσεις τότε δεν προστίθενται απλώς, αλλά πολλαπλασιάζονται!

4.Επιδιώκουμε να έχουμε μέλη όλους ανεξαιρέτως τους κατοίκους Βλυχού Γενιού κι όχι μόνο αλλά και επισκέπτες και ετεροδημότες και μετανάστες πρώτης και δεύτερης και τρίτης γενιάς αλλά και γενικά όσους αγαπούν και θέλουν συμμετέχουν και να προσφέρουν συλλογικά στη κοινότητα.

Μεγαλύτερη συμμετοχή σημαίνει μεγαλύτερη αποδοχή μεγαλύτερη βοήθεια και σύμπνοια άρα και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

5.Επιδιώκουμε αγαστή συνεργασία με τους αιρετούς εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης: πάρεδρο, συμβούλους, δημάρχους, βουλευτές, πρώην και νυν, αντιπολίτευση, γειτονικούς συλλόγους και δήμους κρατικές υπηρεσίες τοπικές και κεντρικές.

‘Οσους μας βοηθούν τους βοηθούμε όσους μας αντιπαλεύονται τους πηδάμε, -συνήθως μεταφορικά- εννοώντας ότι τους παρακάμπτουμε.

Αλλού τους βοηθάμε, αλλού τους πιέζουμε, αλλού τους εκνευρίζουμε , αλλού τους κάνουμε να σκυλιάζουν από θυμό και αγανάκτηση επειδή τους εκθέτουμε, αλλού τους ενθουσιάζουμε κι αλλού του κράζουμε αναλόγως τη περίπτωση.

Μια σχέση θυελώδης αλλά αποτελεσματική:

ή δρα το φιλότιμο και η κοινή λογική
ή επιβάλλεται δια δυσάρεστης αλλά ύστατης λύσης δηλαδή της νόμιμης οδού παρακάμπτοντας παντελώς την ιεραρχία, από τη βάση πάμε κατευθείαν στη κορυφή παρακάμπτοντας και φαινόμενα τοπικής διαφθοράς και λοιπά χρονίως ριζωμένα κακώς κείμενα.

Βλέπετε το Βλυχό και το Γένι είναι από τα χωριά με το υψηλότερο επίπεδο μορφωτικό και οικονομικό όλης της Λευκάδος κι αυτό δεν φαίνεται κι ελάχιστοι το ξέρουν, εμείς λοιπόν ξέρουμε και τα πρόσωπα και τα πράγματα, μέσα από τα πρόσωπα μαθαίνουμε και τα πράμγατα και το εκμεταλλευόμαστε δεόντως.

Η ευθεία οδός είναι η καλύτερη αλλά αν χρειαστεί μπορούμε δια της τεθλασμένης να πιέσουμε αφόρητα ακόμη και υψηλά ιστάμενους που θίγονται από την παράκαμψη της ιεραρχίας αλλά για τούτο υπάρχει το ξυδάκι.

Ο καθένας όπως στρώνει θα κοιμηθεί.

6.Δεδομένου ότι υπάρχει το άριστο έμψυχο υλικό διευκολύνουμε το Δήμο και τη Περιφέρεια κάνοντας προμελέτες ή και μελέτες ή και υλοποιήσεις μελετών, αναλόγως του μεγέθους τους.

Οι προμελέτες για θέματα που είναι μεγάλης κλίμακας μπορούν να συμπληρωθούν από τη τεχνική υπηρεσία του δήμου ή της περιφέρειας κι έτσι να εγκριθούν οι χρηματοδοτήσεις με κάθε δεδομένη ευκαιρία πχ ΕΣΠΑ ή ότι άλλο προκύψει, προλαμβάνουμε λοιπόν και προετοιμάζουμε αυτό που περνάει από το χέρι μας για να το διευκολύνουμε. Το αυτό ισχύει και στα μικρότερα και τα μικρά.

Για παράδειγμα είδαμε πως ο Δήμος αδυνατούσε να φροντίσει το κόψιμο χόρτων και το κλάδεμα δέντρων λόγω καθυστέρησης στη πρόσληψη προσωπικού συμβασιούχων, προτείναμε στο πάρεδρο μας Γιώργο Μωραΐτη -μόλις μαζεύτηκε σώμα εθελοντών με μηχανήματα χλοοκοπτικά- να συμβάλουμε αν μας δώσουν καύσιμα και αναλώσιμα ή μέρος αυτών, έτσι κι έγινε.

Καθαρίσαμε τα χόρτα κλαδέψαμε, τα δέντρα και τους θάμνους , ασπρίσαμε, φυτέψαμε λουλούδια, βάλαμε αυτόματο πότισμα, βέβαια ότι καθυστερήσεις και ελλείψεις προέκυπταν τις λύναμε μόνοι μας ή από χορηγίες το αποτέλεσμα είναι εμφανές.

Έτσι ακριβώς χειριζόμαστε και τα μεγάλα θέματα, έργα υποδομών που επιφανειακά θα πίστευε κανείς πως δεν είναι αρμοδιότητας μας ενώ στην ουσία μπορούμε να τα επηρεάσουμε και προλειάνουμε σε μεγάλο βαθμό.

Όσα σας ανέφερα στόχο έχουν να δείξουν στο κόσμο μας, το τι και το πως κυρίως δε το γιατί γίνονται όλα αυτά, αλλά και σε κείνους που θα ήθελαν να πράξουν αντίστοιχα στο χώρο τους να τους μεταφέρουμε ένα μέρος της μικρής αλλά ζωτικής σημασίας εμπειρίας μας από τη προσπάθεια.

Δείτε λίγο τον κατάλογο πεπραγμένων και θα καταλάβετε τι γίνεται όσα βλέπετε στο κατάλογο έγιναν τέλος 2014 και 2015:

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ & ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥΣ

1.H τυπική διαδικασία
-το καταστατικό του συλλόγου
-αριθμό φορολογικού μητρώου
-Σφραγίδα και βιβλία πρακτικών
-λογαριασμό καταθέσεων
-μπλόκ συνδρομών
-εξασφάλιση έδρας μόνιμης για εκδηλώσεις κι εντευκτήριο
-εγγραφές μελών- είμαστε αισίως 98 εγγεγραμμένοι-
-αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν ψήφισαν 70,καθορίστηκε διοικητικό συμβούλιο.
-‘Εδρα συλλόγου εξασφαλίστηκε το πρώην Δημοτικό σχολείο.

2.Παρουσία στο διαδίκτυο
Παρουσία του συλλόγου στο διαδίκτυο μέσω:
-Επίσημης ιστοσελίδας αρχείο δράσεων και πηγών πληροφόρισης για το χωριό και το σύλλογο.
-Ιστολογίου: ηλεκτρονικού περιοδικού κ πίνακα ανακοινώσεων,
-Ομάδας και κοινότητας στο φέισμπουκ για διαδικτυακή διεπαφή σχολιασμό και συζήτηση.
-διευρεύνηση δυνατότητας λειτουργίας ραδιοφωνικού σταθμού.-Τεχνικά έτοιμο & οικονομικά ανέφικτο προς το παρόν-

3.εποχιακός στολισμός του χωριού
-εορταστικός στολισμός
Α.χριστουγέννων πρωτοχρονιάς και φώτων- με τα φωτεινά στολίδια
Β.Ανάστασης ταμπελάκια πασχαλιάτικα για εισοδο χωριού
Γ.Εθνικών επετείων σημαιάκια, εκκλησιών και στήλων

4.καθαρισμός άσπρισμα τακτοποίηση
-Σκουπίδια παραλίας
-Χόρτα καθάρισμα
-κλάδεμα δέντρων και θάμνων
-Άσπρισμα

5.Μόνιμος στολισμός του χωριού
-φυτεύσεις ανθών, δέντρων και θάμνων σε συνθέσεις
παρτέρια παραλίας με αυτόματο πότισμα-έγινε η προμήθεια όλων των φυτών και του αυτόματου ποτίσματος και μένει μερική τοποθέτηση φυτών κι εφαρμογή του αυτόματου ποτίσματος με τη προσθήκη επέκτασης του.

-Βάψιμο υποδομών κάθε είδους,προμήθεια των υλικών για βάψιμο παιδικών χαρών γηπέδου μπάσκετ, σχολείου, παραθύρων κεπ αστυνομίας,-μένει η εφαρμογή τους-

-τακτοποίηση υλικών και δράσεων στο χωριό: πίεση και συμφωνία με ιστιοπλόους και ψαράδες για δέσιμο σκαφών, για κυκλοφορία στη θάλασσα κι τάξη στο μόλο.

-μελέτη για χώρο με ταμπέλες επαγγελματιών σε διασταυρώσεις διασταύρωση Γενιού Δεσίμης. Είναι στη φάση ενημέρωσης και διαβούλευσης.

-Σήμανση, ταμπέλες οδική κυκλοφορίας, πληροφόρηση κατευθύνσεων συντήρηση τους

Ο στόχος μας σε σχέση με τη τάξη:
Κάθε πράγμα να έχει το χώρο του και κάθε πράγμα να είναι στο χώρο του.
μελέτη γενική του χωριού και εξειδικευμένες για κάθε γωνιά του.

Υπάρχουσες προμελέτες:
Γενικό πλάνο κόλπου
διαμόρφωση άλσους βιότοπου ξέρας
γήπεδο μπάσκετ
πίστα μοντέλων, ποδηλατόδρομος παιδιών, πίστα πατινάζ
πεζόδρομος μόλου -παραλίας
ποδηλατόδρομος
παρτέρια με φυτοσύνθεση λουλουδιών-θάμνων πολυετών
παιδική χαρά πλατείας

σε φάση προσχεδίων:
-γήπεδο ποδοσφαίρου και εκδηλώσεων
-ηρώο πλατείας,
-ηρώο καρνάγιου
-κτίριο κεπ-βιβλιοθήκη-παιδικός σταθμός
-κτίριο αστυνομίας-ιατρείο
-κτίριο δημοτικού σχολείου και διαμόρφωση προαυλίου και σκάλας-εισόδου
-θεατράκι δημοτικού σχολείου.
-Συμπλήρωση παραλίας-μώλου
-Κρήνες χωριού και περιχώρων
-Αξιοθέατα: Αγνάντια χωριού και περιχώρων, εκκλησάκια, παραλίες, μνημεία, σπήλαια, δάση.
-Χωμάτινο οδικό δίκτυο δρόμων και μονοπατιών για -περπάτημα ποδήλατο μοτοσικλέτα 4χ4 και διασύνδεση αξιοθέατων και αγροτικών χώρων.
-Υπαίθριο γυμναστήριο, πρώην μικρή παιδική χαρά που δεν μπορεί να τηρεί τις νέες προδιαγραφές.
-διαδρομή ιστιοπλοΐας, κωπηλασίας νέων.
-ιστορικά κτίρια χωριού: φωτογράφηση αποτύπωση σχεδιαστική απόδοση.
-μέσα δρόμος χωριού πεζόδρομος ποδηλατόδρομος και σοκάκια περάσματα στο κάτω μέρος του χωριού.
-Τοποθέτηση καλλιτεχνημάτων στον ευρύτερο χώρο Βλυχού Γενιού.

5.συλλογή και συντήρηση ξύλινων σκαφών
Πρώτο απόκτημα συντηρημένο το πριάρι Θέαλος -Γιώργου και Ευθυμίας-

6.Καταγραφή και παρακολούθηση των υποδομών κοινής χρήσης κάθε είδους, επίλυση θεμάτων τους
συντήρηση, ανακαίνιση, ανάδειξη-χρήζουν όλα ανεξαιρέτως συντήρησης-
-κτίρια
α. Βιβλιοθήκη, παιδικός σταθμός
β. αστυνομίας, ιατρείου, συλλόγου ψαράδων
γ. εκκλησίες άγιος Σπυρίδωνας, άγιος Κωνσταντίνος, άγιος Νικόλαος, αγία Κυριακή
δ. Πρώην δημοτικό σχολείο

Υπαίθριες δομές
α.ηρώο πλατείας, ηρώο καρνάγιου-προσθήκη χώματος-
β.συντριβάνι πλατείας-έγινε καθαρισμός του-
γ.παιδικές χαρές: μεγάλη και μικρή.-
μεταφέραμε το λυόμενο από τη παιδική χαρά-κάναμε τη μελέτη για τη παιδική χαρά-κάναμε αίτηση συνδρομής χορηγίας υλικών για την ανακαίνιση της σε διάφορα ιδρύματα και αναμένουμε απαντήσεις.
δ. γήπεδα:
-μπάσκετ:βάφτηκαν και διορθώθηκαν οι μπασκέτες, προμελέτη ολοκλήρωσης του ως προπονητικό κέντρο
-ποδοσφαίρου-προμελέτη ευρύτερης περιοχής-

ε.πίστα μοντελιστών, ποδηλατόδρομος παιδιών, χωμάτινη πίστα-ανεπίσημη συζήτηση με μέλη του συλλόγου μοντελιστών για υποβοήθηση του έργου συντήρησης και επέκτασης δραστηριοτήτων-

ζ.πλακόστρωτα, μώλου, ξέρας, καρνάγιου,-προμελέτη διαμόρφωσης-

η.εσωτερικός δρόμος χωριού
-έγγραφη αίτηση συνδρομής στο Δήμο για συντήρηση του δικτύου και επαναλειτουργία του φωτισμού του μέσα δρόμου-

Δίκτυο φωτισμού
α.γενικός φωτισμός χωριού εξωτερικού δρόμου -παραλίας
β.τοπικός φωτισμός εσωτερικού δρόμου, πλατείας.Εισήγηση στο πάρεδρο
γ.φωτισμός κοινόχρηστων -κοινοτικών χώρων, κτιρίων γηπέδων
συμφωνία με πάρεδρο και δήμαρχο:
για ανακαίνιση του μέσα δικτύου φωτισμού,
απομάκρυνση των χαλασμένων στήλων παραλίας και μώλου, Συντήρηση των λοιπών φωτιστικών.
προσθήκη φωτιστικών 3 στήλων στο πρώην δημοτικό σχολείο.

Δίκτυο ύδρευσης:
– ενημέρωση παρέδρου και εισήγηση για μικροβιολογική εξέταση ποιότητας νερού δικτύου και κρηνών
-Εξέταση του νερού των αγίων αποστόλων
-κρήνες πηγές, προσχέδια μελέτης-, για συντήρηση συμπλήρωση ανακαίνιση ανάδειξη και δημιουργία νέων σε συνεργασία με τους αρμόδιους αναλόγως της περίπτωσης.

7.Επικοινωνία και συνεργασία με πάρεδρο και δήμαρχο, εκπαιδευτικούς, ιερέα, αστυνομία, λιμενικό, γιατρό και λοιπούς φορείς του χωριού
-καταγραφή αναγκών
-οικονομική προσφορά βαψίματος συντήρησης ταβανιού αγίου Σπυρίδωνα
-συλλογή υλικών βαφής συντήρησης βαφής ξύλων μετάλλων

8.αξιοποίηση έδρας συλλόγου για μαθήματα και δράσεις
με το νέο ακαδημαϊκό έτος έχουμε προετοιμάσει τις εξής δράσεις:

Μαθήματα μουσικής -ακορντεόν πιάνο-
Συμφωνία με δάσκαλο μουσικής για μαθήματα μουσικής.-έγινε -Ειρήνη Βρεττού-

Μαθήματα χορού
επαφή με δάσκαλους χορού για προσπάθεια δημιουργίας χορευτικής ομάδος-έγινε:
Ελευθερία Ορφανού
Σπύρος Σκλαβενίτης

Μαθήματα φωτογραφίας
επαφή με φωτογράφους για μαθήματα φωτογραφίας: Αποστόλης Μαυροκέφαλος
Ντίνα Λαμπροπούλου

Μαθήματα πάλης
επαφή με Γιώργο Καββαδά (Άγιο)

Μαθήματα σχεδίου
επαφή με αρχιτέκτονα εσωτερικών χώρων, βιομηχανικό σχεδιαστή,διακοσμητή, για μαθήματα σχεδίου γραμμικού ελεύθερου, ζωγραφικής και γλυπτικής.
Νικόλαος Καββαδάς
Βασίλης Σούνδιας

Όλα τα παραπάνω εξαρτώνται από τα ενδιαφέροντα μεγάλων και μικρών και για τούτο αναμένουμε τις δηλώσεις συμμετοχής ώστε να φτιάξουμε το πρόγραμμα αναλόγως ζήτησης. Δεν υπάρχει κανένα όριο ηλικίας ή άλλο.

Κάποια από τα μαθήματα είναι δωρεάν κι άλλα αναλόγως των αναλωσίμων, των εργαλείων και των διδάκτρων των ειδικών θα διαμορφωθούν στο ενίοτε κόστος.
Τις λεπτομέρειες θα δώσουμε όταν θα είμαστε έτοιμοι από κάθε άποψη.

9.Επαφή με ερευνητές για ιστορική έρευνα
και καταγραφής της τοπικής ιστορία μας ειδικά δε των προσώπων και πραγμάτων
-Σπύρος Σκλαβενίτης, φωτογραφικό και ιστορικό αρχείο
-Νίκος Καββαδάς , -δημοσιεύσεις αφιερώματα Νεολόγου
-Χρυσούλα Σκλαβενίτη -τοπωνύμια
-Σαπφώ Καββαδά -καταγραφή των στοιχείων και σύνταξη τους σε μελέτη.

10.επαφή με φιλόλογους για δημιουργία εκδόσεων έργων τοπικού ή ευρύτερου ενδιαφέροντος
Σαπφώ Καββαδά-πρώτη εργασία η τοπική ιστορία-

11.Ομάδα παραγωγής καλλιτεχνημάτων και θεμάτων
αρχικά απαρτίζεται από:
Νίκος καββαδάς και Βασίλης Σούνδιας

12.ομάδα μελετών
Δημιουργία ομάδας μελετών εσωτερικών και εξωτερικών δημόσιων χώρων Βλυχού -Γενιού για υποστήριξη περαιτέρω μέσω μηχανικών του δήμου και διευκόλυνσης ολοκλήρωσης των έργων.
Νικόλαος Καββαδάς
Βασίλης Σούνδιας

13.Χαρτογράφιση και Μοντελοποίηση του χωριού για ξενάγηση μέσω google map 3d.
-υπάρχει ήδη μέσω google map και επεκτείνεται
ενημερώνουμε το Google για τοπωνύμια, καταστήματα αξιοθέατα κλπ. και δουλεύουμε να γίνει τρισδιάστατη μοντελοποίηση για ξενάγηση μέσω google sketch-up-.
Είναι τεράστια προώθηση μέσω διαδικτύου και εφαρμογών του για κινητά και gps.

14.Δημιουργία προπαρασκευαστικών μελετών υλοποίησης έργων που έχουν διακοπεί ώστε να ολοκληρωθούν:
[προς υλοποίηση η συμπλήρωση πλακόστρωτου απο Αλέξη έως Μάντζου
-σε συνενόηση με πάρεδρο για την παραχώρηση υλικών από το δήμο.]

15.Αξιοποίηση βιβλιοθήκης
-λειτουργία της σαν σημείο συνάντησης
-συνενόηση για παραγγελία βιβλίων-χορηγία από το Χρήστο Καββαδά

έπεται συνέχεια…

Η παρουσίαση αυτή είναι η προσωπική μου ματιά, σκέψη και εμπειρία για τα πράγματα, για την επίσημη ενημέρωση για θέματα συλλόγου μπορεί κανείς να δει:

το ιστολόγιο του συλλόγου »Θέαλος»: http://theallos-vlychoy.blogspot.gr
την ιστοσελίδα του συλλόγου »Θέαλος»: http://vlicho.gr