Αρχική Ειδήσεις Ο Σωτ. Σκιαδαρέσης στον Prisma 91,6 για την παρουσίαση του brand name...

Ο Σωτ. Σκιαδαρέσης στον Prisma 91,6 για την παρουσίαση του brand name του Ν. Λευκάδας

0

Με αφορμή την σημερινή παρουσίαση του Λευκαδίτικου Brand name στο Επιμελητήριο Λευκάδας -Σάββατο 11-03-2017- ο Σωτήρης Σκιαδαρέσης μίλησε στο απογευματινό μαγκαζίνο για το πόσο σημαντικός είναι αυτός ο σκοπός.

Ο ίδιος εξηγώντας τι σημαίνει Brand name, ανέφερε ότι είναι αυτό που όταν το βλέπουμε από μακριά, είναι ένα κόκκινο ψυγείο και αμέσως το μυαλό μας πάει στην coca-cola.
«Στόχος μας είναι το λογότυπο που φτιάξαμε, όταν θα το βλέπει κάποιος, αμέσως το μυαλό του να πηγαίνει στην Λευκάδα.
Ήδη έχουμε επιλέξει ένα όνομα που δεν μιλάει μόνο για ένα νησί, καθώς στην πραγματικότητα η Λευκάδα δεν είναι ένα νησί, αλλά μια συστάδα από νησιά, καθώς αφήνουμε το Μεγανήσι απ’ έξω, την Μαδουρή, τον Κάλαμο, τον Καστό και πρέπει να προβάλουμε αυτό που δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα, Μεσόγειο και είναι η συστάδα αυτή των νησιών και πρέπει να έχουμε ένα όνομα που να παραπέμπει σε αυτό.»

Ο κύριος Σκιαδαρέσης ανέφερε ότι όλοι οι ιδιώτες που είναι περίπου 4.000 επιχειρήσεις που πάνω από δυο έχουν ιστοσελίδα τοποθετήσουν το λογότυπο, θα έχουμε πετύχει το 80% της δουλειάς, ωστόσο χρειαζόμαστε και την Περιφέρεια και τον Δήμο να το στηρίξουν και να προχωρήσουμε όλοι μαζί, λέγοντας ότι η πρωτοβουλία που πήρε το Επιμελητήριο θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και είκοσι χρόνια, ζητώντας τόσο από τον Δήμο, όσο και την Περιφέρεια να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια.

Αναφερόμενος σε τοπικό δημοσίευμα, που θέλει το Επιμελητήριο να κάνει νέο κύκλο εορταστικών εκδηλώσεων και το Πάσχα, είπε, ότι το Επιμελητήριο αποφάσισε να έχει πιο ενεργή παρουσία, στα δρώμενα του νησιού και να βοηθάει.

Όπως ανέφερε γίνονται κάποιες ενέργειες, καθώς τις Αποκριές είναι πολύ καλές οι εκδηλώσεις που γίνονται, το Πάσχα παρουσιάζεται το τοπικό δρώμενο «κομμάτι» σε συνεργασία Φιλαρμονικής-Δήμου, με το Επιμελητήριο από την πλευρά του να θέλει να βάλει μια επιπλέον πινελιά όσον αφορά το κομμάτι του Τουρισμού, καθώς το Επιμελητήριο εκπροσωπεί τους Επιχειρηματίες, οι οποίοι πρέπει να καταλάβουν ότι και ο πολιτισμός είναι προς το συμφέρον τους και πρέπει να βοηθάνε σε αυτή την κατεύθυνση, καθώς και η προβολή όσον κάνουμε, κάτι που δεν γίνεται στον επιθυμητό βαθμό.

Πηγή: lefkadatoday.gr

Προηγούμενο άρθροΣυμμετοχή του Ναυτικού Ομίλου Λευκάδας στο περιφερειακό πρωτάθλημα Optimist & Laser 4.7
Επόμενο άρθροΟ Νίκος Καββαδάς μιλά για το ηλεκτρονικό “Λεξικό της Λευκαδίτικης Διαλέκτου”