Αρχική Μόνιμες Στήλες Ομορφιά Γλυκά; Όχι Καλύτερα!

Γλυκά; Όχι Καλύτερα!

Screenshot_3

Η εθιστική δύναμη της ζάχαρης φαίνεται από το γεγονός ότι ο μέσος Αμερικανός καταναλώνει 67,5 κιλά περίπου ζάχαρη το χρόνο. Όλο αυτό παρά τις προειδοποιήσεις  των γιατρών που λένε ότι ανεβάζει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και οδηγεί στην αποθήκευση λίπους.

Η ένωση American Heart Association ( με μέλη άτομα που προσπαθούν να μειώσουν τους θανάτους από καρδιαγγειακά νοσήματα) είναι ο φορέας που δημοσιεύει τα πιο πρόσφατα στοιχεία για τους κινδύνους της ζάχαρης.

Όμως , που κυρίως περιέχεται η ζάχαρη? Συνήθως στα αναψυκτικά και τις  καραμέλες, ενώ ακολουθούν οι τούρτες , τα μπισκότα και οι πίτες. Αλλά μη νομίζετε ότι τη γλιτώνετε αν τους γυρνάτε την πλάτη. Η ζάχαρη βρίσκεται σε τρόφιμα  που ούτε καν φαντάζεστε, συμπεριλαμβανομένου και του γιαουρτιού με γεύση φρούτων ( περίπου 224 γραμμάρια μπορεί να περιέχουν έξι κουταλιές του τσαγιού ζάχαρη) και τα κατεψυγμένα προιόντα ολικής άλεσης ( 3 κουταλάκια του τσαγιού ανά φλιτζάνι).

Ο επόμενος  επαγγελματίας που θα σας κρούσει το κώδωνα του κινδύνου για τη ζάχαρη που λαμβάνετε μπορεί να είναι ο ειδικός που φροντίζει   το δέρμα σας, αφού νέα ευρήματα αποδεικνύουν πως η ζάχαρη επηρεάζει το δέρμα.

Το κολλαγόνο. Αναγκαίο για την αντοχή του δέρματος και την ελαστικότητά του, είναι μία πρωτείνη. Διατροφή πλούσια σε ζάχαρη, μπορεί να δημιουργήσει μεγάλες ποσότητες υποπροιόντων  με τη μορφή της γλυκόζης. Η γλυκόζη ( ζάχαρη ), αντί να «καεί», ενώνεται με τις προτείνες του δέρματος. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται γλυκόλυση και οδηγεί στον σχηματισμό των προηγμένων τελικών προιόντων γλυκόλυσης με αποτέλεσμα μία γενικευμένη φλεγμονώδη αντίδραση στο σώμα. Η φλεγμονή διασπά το κολλαγόνο και οδηγεί σε απώλεια της ελαστικότητας , που με λίγα λόγια σημαίνει ρυτίδες, χαλάρωση και απώλεια της τονικότητας του δέρματος.

Για να ελέγξετε τη ζάχαρη κοιτάξτε την ετικέτα και ψάξτε τη λίστα των συστατικών για ζάχαρη, σιρόπι καλαμποκιού, φρουκτόζι, δεξτρόζι, μαλάσσα ή χυμό σακχαροκάλαμου σε σκόνη. Γιατροί και διατροφολόγοι υποστηρίζουν πως η αλλαγή στη διατροφή είναι ένας τρόπος να κρατήσετε το δέρμα  και το σώμα σας υγιή, αλλά και να διατηρηθείτε σε φόρμα.

Σαν μέρος της διατροφής για την «υγιή γήρανση», καλό είναι να αντικαταστήσετε  την επεξεργασμένη ζάχαρη προιόντα ολικής άλεσης , φρούτα και λαχανικά και να φροντίστε τοπικά το δέρμα με προιόντα που περιλαμβάνουν Γλυκοσαμίνη, Σόγια , Βιταμίνη Α , Γλυκόριζα και το μοναδικό πολυπεπτίδιο Αργινίνη/ Λυσίνη που παγιδεύει τα σάκχαρα ώστε να αποτρέπει τον μηχανισμό της γήρανσης.

Πηγή: http://eleftheriakolyva.gr