Αρχική Top Stories Εκ νέου μεταφορά άμμου στον Αη Γιάννη-Τι συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο

Εκ νέου μεταφορά άμμου στον Αη Γιάννη-Τι συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο

0

Θετική ήταν τα σχόλια των επικεφαλής των παρατάξεων στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο –Παρασκευή 07-04-2017- για την εκ νέου μεταφορά της άμμου στην παραλία του Αϊ Γιάννη.
Κριτική υπήρξε από τον Κώστα Γληγόρη ο οποίος ανέφερε ότι η μελέτη για τις Ακτές του Αϊ Γιάννη υπήρχε, ωστόσο αυτό που καταφέραμε είναι να πάρουμε τον ίδιο καθηγητή να μας κάνει την ίδια μελέτη, να τον πληρώσουμε ξανά και να μας την μικρύνει από οκτώ μπαστούνια στα τρία.
«Ο καθηγητής Καραμπάς που την είχε κάνει αρχικά δεν είχε πληρωθεί ενώ τώρα μας την μίκρυνε και από τα οκτώ εκατομμύρια στα τρία εκατομμύρια και φυσικά δεν θα χρειαζόταν να γινόταν η εναπόθεση της Άμμου στον Αϊ Γιάννη, όπως πολύ σωστά έπραξε ο Δήμος αν πέρυσι τέτοια εποχή, η Περιφέρεια ακολουθούσε την μελέτη που είχε ψηφίσει το Δημοτικό Συμβούλιο και αφορούσε εκατόν ενενήντα μέτρα ακτής επί τριανταπέντε μέτρα βάθος και εμείς αντί αυτού καλύψαμε εξακόσια μέρα ακτή επί δώδεκα μέτρα…»

Στην απάντηση του ο Δήμαρχος Λευκάδας Κωνσταντίνος Δρακονταειδής, είπε ότι από όλους διαφεύγει, από κάποιους ασυνείδητα, από κάποιους συνειδητά, από τους ερωτώντες ότι το ζήτημα αφορά την Περιφέρεια.
Η άμμος ανήκει στην Περιφέρεια και είναι τραγικό και μη παραδεκτό αυτό να μην το γνωρίζουν κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι, όχι γιατί έχουμε κάποια πρόθεση να βγάλουμε από πάνω μας το πρόβλημα αλλά γιατί είναι αυτή η πραγματικότητα, ανέφερε.
Η Περιφέρεια την διαχειρίζεται και εμείς ότι κάνουμε το κάνουμε για να βοηθήσουμε τον τόπο μας, άρα όταν δείχνετε μονίμως τον Δήμο αδικείται τους εαυτούς σας και εσάς τους ίδιους, ανέφερε.

Ένταση προέκυψε στην προσπάθεια να τον διακόψει ο κύριος Αραβανής με τον κύριο Δρακονταειδή να ανεβάζει τους τόνους και να λέει τόσο καιρό αρκετά έχει ανεχτεί για αυτό το θέμα.
«Η δημοτική αρχή έκανε δεκατρείς μελέτες προσάμμωσης, χωρίς να έχουμε ευθύνη να κάνουμε καμία, εμείς κάναμε ακτομηχανική μελέτη χωρίς και πάλι να έχουμε καμία υποχρέωση γιατί ήταν αδύνατον να τα φέρει πέρα μόνη της η Περιφέρεια και το κάναμε για να βοηθήσουμε τον τόπο μας.
Εμείς κουβαλάμε την άμμο χωρίς να έχουμε καμία υποχρέωση και να έχουμε μόνο δυο μικρά φορτηγά, μονίμως στις βλάβες και παρατήσαμε άλλα πράγματα για να πάνε τα φορτηγά στην άμμο.
Τα προηγούμενα τρεισήμισι χρόνια είχαμε έναν καβγά του Αντιπεριφερειάρχη και του Δημάρχου που πλακωνόταν για το ποιος θα έκανε τις μελέτες και τελικά δεν έκαναν καμία.
Το αποτέλεσμα ήταν η άμμος της διαύλου να πάει στο ΤΑΟΛ, για αυτό και πήγε εκεί», ζητώντας από τα Μέσα Ενημέρωσης να το αναφέρουν όπως ακριβώς το λέει.
«Όσοι είπαν ότι η λύση είναι προσωρινή, προφανέστατα και είναι για δυο λόγους γιατί αποκαλύφθηκαν τα βράχια και η διάβρωση θα συνεχίζεται, ενώ με την προσωρινή τοποθέτηση μειώνεται το φαινόμενο και δεν δέχεται την πίεση ο δρόμος από τον κυματισμό, για όσο διάστημα αντέξει η άμμος, επίσης και για λόγους αισθητικής και ουσίας για τους λουόμενους, λέγοντας ότι κερδίζουμε μια σεζόν ακόμα και έχουμε άμμο στο σημείο έστω και λιγότερη.

Επίσης αναφερόμενος στο κόστος μεταφοράς, που δεν είναι δική τους υποχρέωση είναι τεράστιο.
Η ευθύνη είναι του εργολάβου, μόνο που θα πρέπει να ονοματίσετε ποιοι ανάγκασαν τον εργολάβο να είναι στον αφρό και να λέει εγώ κύριοι υλοποίησα την σύμβαση μου να την μεταφέρω εκεί που μου υποδείξατε που ήταν το ΤΑΟΛ.
Επί τρεισήμισι χρόνια έπαιζαν τένις ο αντιπεριφερειάρχης με τον Δήμαρχο για την μεταφορά, δεν είδα κανέναν να βγαίνει να τα λέει δημόσια, παρά τα λέτε στην σημερινή δημοτική αρχή.»
Όσον αφορά την ακτομηχανική μελέτη, ανέφερε: «τα υπονοούμενα κύριε Γληγόρη περι πληρωμής όχι σε αυτή την δημοτική αρχή, είπε.
Αυτό που αφήνεις τεχνηέντως να αιωρείται ότι είχαμε μια ακτομηχανική μελέτη του 2003 και κάναμε μία το 2015 που έκανε η Δημοτική αρχή και πληρώθηκε ο κ. Καραμπάς,» λέγοντας ότι με τον τρόπο που εκφράστηκε ο κόσμος καταλαβαίνει άλλα πράγματα.
«Εμείς όλοι μαζί ψηφίσαμε την ακτομηχανική μελέτη που οφείλαμε να κάνουμε, καθώς και να προτείνει έργο που δεν θα ήταν 300.000.000 για να μην γίνει ποτέ, αλλά μια λύση που να βρίσκεται σε ρεαλιστικά νούμερα, μας υποδείχτηκαν τρεις λύσεις μέσα από την ακτομηχανική μελέτη και ομόφωνα επιλέξαμε μία από αυτές με ένα κόστος των 3 με 3,4 εκατομμυρίων.
Το μεγάλο ερώτημα είναι το εξής: Πες ότι έχεις την μελέτη εφαρμογής, από πού θα υπάρξει χρηματοδότηση;
Το πρόβλημα μας δεν είναι ότι δεν έχουμε τεχνική μελέτη, αλλά το δύσκολο είναι ότι από το ΕΣΠΑ δεν υπάρχουν προγράμματα που να χρηματοδοτούν τέτοιες δράσεις και να μην περιμένουμε κάτι τέτοιο από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, μαζί με τόσα άλλα που διεκδικούμε να λύσει και αυτό το ζήτημα.
Εμείς έχουμε κάνει τα 9/10 των χρημάτων μέχρι την χρηματοδότηση, παρόλα αυτά εξακολουθεί να υπάρχει ένα βασανιστικό ερώτημα: Έργο θα γίνει γιατί αυτό απασχολεί τον πολίτη.»

Πηγή: Lefkadatoday.gr

Προηγούμενο άρθροΝέα διόδια για τους νέους αυτοκινητόδρομους. Πόσο στοιχίζουν;
Επόμενο άρθροΑ΄ ΕΠΣ Π-Λ: Τα αποτελέσματα της 29ης αγωνιστικής