Αρχική Top Stories Τι δήλωσαν οι επιβάτες της κρουαζιέρας για το νησί της Λευκάδας

Τι δήλωσαν οι επιβάτες της κρουαζιέρας για το νησί της Λευκάδας

0

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Λευκάδας η πρώτη πρωτογενή ταξιδιωτική έρευνα που διεξήχθει στους επιβάτες της κρουαζιέρας το 2016.

Η έρευνα είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Επιμελητηρίου Λευκάδας και του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, και παρουσιάστηκε από τη κα Μπενέκη προϊσταμένη του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων και το συνεργάτη του Επιμελητηρίου Λευκάδας Γιάννη Μιχαηλίδη.

Η παρουσίαση ξεκίνησε με την ομιλία του Προέδρου κου Σκιαδαρέση όπου τονίστηκε η σπουδαιότητα της έρευνας, η άψογη συνεργασία με το ΤΕΙ, τα οφέλη από την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Λευκάδα, οι προοπτικές αλλά και οι ενέργειες για τη συνεχή στόχευση της κρουαζιέρας.

Τα συμπεράσματα της έρευνας είναι πολλά και σημαντικά. Παρακάτω παρουσιάζουμε ενδεικτικά μερικά από αυτά.

  • Το 93,1% δήλωσε ότι δεν έχει επισκεφτεί τα νησιά της Λευκάδας στο παρελθόν, ενώ το 83,4% δεν γνώριζε τη Λευκάδα ως τουριστικό προορισμό
  • Οι καταρράκτες του Δημοσάρι, το Νυδρί, οι φημισμένες παραλίες και το μοναστήρι της Φανερωμένης αποτελούν τις δημοφιλέστερες επιλογές όσων δεν επιλέγουν μια οργανωμένη εκδρομή
  • Στο βαθμό  ικανοποίησης των επισκεπτών, ανεξαρτήτως των επιλογών (οργανωμένη εκδρομή vs ανεξάρτητη επιλογή), το 63% δήλωσε ικανοποιημένο και το 32,7% πολύ ικανοποιημένο.
  • Στην εξυπηρέτηση πελατών από τις τουριστικές επιχειρήσεις περίπου 9 στους 10 δήλωσε καλό έως πολύ καλό (εξαιρετικά υψηλό το ποσοστό όσων δήλωσαν πολύ καλό – περίπου 1 στους 2)
  • Το 41,2% που επισκέφτηκαν τα νησιά της Λευκάδας δήλωσαν ότι έλαβαν πληροφορίες είτε από το Hospitality Desk είτε από το Information Kiosk που έχει επιμεληθεί το Επιμελητήριο Λευκάδας. Από αυτούς, 97,6% δήλωσε ικανοποιημένο ως προς τη χρησιμότητα των πληροφοριών που έλαβαν.
  • 8 στους 10 (ποσοστό 80,8%) δήλωσαν ότι είναι πιθανό να επισκεφτούν ξανά τη Λευκάδα για διακοπές.
  • Στην συνολική αξιολόγηση του τουριστικού προϊόντος το 87,1% (περίπου 9 στους 10) αξιολόγησε τη εμπειρία ικανοποιητική ως πολύ ικανοποιητική

Τέλος στην ανοιχτή ερώτηση για το τί «βρήκαν πιο εντυπωσιακό», ξεχωρίζουν οι φυσικές ομορφιές (το νησιωτικό σύμπλεγμα και οι παραλίες) αλλά και η φιλικότητα – ευγένεια των κατοίκων.

Στα αρνητικά ξεχωρίζει το θέμα καθαριότητας σε ακτές και δημόσιους χώρους που έχει περιθώρια σημαντικής βελτίωσης. Θα πρέπει να τονίσουμε ότι το θέμα της καθαριότητας μας αφορά όλους και είναι ευθύνη όλων.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗΣ

Προηγούμενο άρθροΠανηγυρίζει η Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στο Ροδάκι
Επόμενο άρθροΈνας είναι ο εχθρός, ο ασύδοτος καπιταλισμός