Αρχική Top Stories Ζώης Μικρώνης: Αντέδρασα γιατί το Forum Λευκάδας παρέπεμπε σε κομματική εκδήλωση

Ζώης Μικρώνης: Αντέδρασα γιατί το Forum Λευκάδας παρέπεμπε σε κομματική εκδήλωση

0

Τον λόγο της αντιπαράθεσης με τον Βουλευτή Λευκάδας Θανάση Καββαδά κατά την διάρκεια του Forum Λευκάδας ανέλυσε με παρέμβαση του στον Prisma 91,6 το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Ζώης Μικρώνης.

Ο κύριος Μικρώνης ανέφερε ότι και με τον Βουλευτή και με όλους όσους ήταν εκεί έχει τις καλύτερες σχέσεις, ωστόσο εξέφρασε την άποψη ότι γίνονται κάποια εξωφρενικά πράγματα στο επαγγελματικό επιμελητήριο, καθώς δεν έχουν καταλάβει ότι δεν είμαστε σε μια εκδήλωση της Νέας Δημοκρατίας, καθώς για πολλοστή φορά σε εκδήλωση του καλείται κεντρικός ομιλητής Βουλευτής, δεύτερος ομιλητής ο πρώην Βουλευτής, τρίτος κύριος ομιλητής ο κύριος Μαντούβαλος πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, για να μιλήσουν για ένα θέμα που εκ των πραγμάτων δεν είναι ενήμεροι ή τουλάχιστον προκατειλημμένοι όλοι οι ομιλητές για τους οδικούς άξονες, καθώς και τους δρόμους της Λευκάδας.

Θα έπρεπε να καλέσουν σύμφωνα με τον ίδιο και κάποιο υπουργό ή Γενικό Γραμματέα από τον υπουργείο που θα μπορούσε να αναλύσει τι προβλέπεται, αλλά ούτε σαν κύριο ομιλητή τον Δήμο Λευκάδας να τους πει κάποια πράγματα, παρά μόνο για ένα απλό χαιρετισμό.

Η κολόνια αυτή πάει μακριά, συμπλήρωσε, καθώς στις προηγούμενες εθνικές εκλογές είχαν καλέσει σε συγκέντρωση Με μοναδική ομιλήτρια την Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, έπειτα από ένα μήνα άλλη ομιλία με κεντρικό ομιλητή τον σύμβουλο του Σαμαρά, το επιμελητήριο δεν είναι οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας και έχουν μπερδέψει τους ρόλους.

Ο κύριος Μικρώνης απάντησε και στον ισχυρισμό του Βουλευτή Λευκάδας  ότι «έχουμε φτάσει στο απροχώρητο και δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση», λέγοντας ότι για δεκαπέντε χρόνια όλοι οι Εθνικοί δρόμοι, αλλά αυτός που μας αφορά όπως Πάτρα-Γιάννενα δεν είχαν τελειώσει και ολοκληρώθηκαν σε ενάμιση χρόνο, τι δεν πάει καλά, αναρωτήθηκε.

Ακόμα και στον δρόμο Άκτιο-Αμφιλοχία, αυτός ο δρόμος είχε σπάσει στα τέσσερα, την εργολαβία την είχε αναλάβει ο κύριος Μαρούλης, κατασκεύασε το εύκολο κομμάτι και μετά εγκατέλειψε, επειδή είχε προσβάσεις στην πολιτική ηγεσία δεν βγήκε έκπτωτος, επίσης στο έργο δεν δόθηκε καμία συνέχεια εδώ και χρόνια.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο δρόμος προς τον Στάνο, στα τελευταία τετρακόσια μέτρα δεν υπήρχαν σε καμία μελέτη, θα είχε ολοκληρωθεί το έργο και μετά θα λέγαμε πως θα συνδεόμαστε.

Αυτό το έργο έχει ολοκληρωθεί σαν μελέτη από πέρυσι τον Νοέμβριο, μελέτη στην οποία με μεγάλη δυσκολία είχε συμπεριληφθεί ο αγωγός ύδρευσης που ήταν σε εντελώς άλλη χάραξη. Το έργο είναι σε άμεση δημοπράτηση με περιθώριο να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2019, ενώ είναι δυο ξεχωριστά έργα, ο δρόμος Λευκάδα-Βόνιτσα και Λευκάδα-Άκτιο που οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί και έχουν δοθεί και τα αντίστοιχα κονδύλια στην περιφέρεια για να ολοκληρωθούν.

Αυτά δεν είχα την δυνατότητα να τα υπογραμμίσω στο επιμελητήριο, είπε ο κύριος Μικρώνης καθώς η γραμμή είναι να μην μιλάει άλλος, γιατί πρέπει να δημιουργηθούν διάφορες εντυπώσεις.

Όσον αφορά το θέμα της ζεύξης είπε ότι έγινε τέσσερις με πέντε φορές δημοπρασία από τις προηγούμενες κυβερνήσεις οι οποίες και δεν έδωσαν λύση στο πρόβλημα.

Η λύση του έργου από πλευράς χρηματοδότησης ήταν ασύμφορη και στο ενδεχόμενο επιβολής διοδίων ο σημερινός δήμαρχος είχε αρνηθεί τουλάχιστον για τους κατοίκους, καθώς δεν θέλουμε ο κόσμος της Λευκάδας να πληρώσει άλλο.

Ωστόσο αυτό το έργο πρέπει να γίνει και έχουν γίνει κάποιες συζητήσεις, με τον δήμαρχο να έχει ανακοινώσει η γέφυρα να γίνει μαζί με την Μαρίνα του Βλυχού, ενώ  ταυτόχρονα η υπόγεια αυτή διάβαση δεν θα γίνει της τάξεως των 1100 μέτρων όπως προβλεπόταν στην πρώτη στοιχειώδη μελέτη, αλλά θα είναι πολύ μικρότερου μήκους, καθώς δεν χρειάζεται τόσο για να περάσει απέναντι και το κόστος μπορεί να πέσει πολύ.

Ο κύριος Μικρώνης αναφέρθηκε και στην τεράστια προσπάθεια που έγινε για να αποκατασταθούν οι ζημιές του σεισμού του 2015 λέγοντας ότι τα συγκεκριμένα έργα που έχουν προγραμματιστεί είναι της τάξεως των 25.000.000, ενώ σε άλλους σεισμούς δινόταν το πολύ 4-5.000.000 ευρώ.

«Πρόκειται για έργα δύσκολα, που δεν μπορούν να αποκατασταθούν τόσο εύκολα, όπως κάποιοι είχαν πάει στο Αθάνι για να ανοίξουν εύκολα τον δρόμο, καθώς για ένα μηχανικό δεν είναι εύκολο να βάλει την υπογραφή του αν δεν διασφαλίζεται η ασφάλεια.»

Όσον αφορά το νοσοκομείο προγραμματίστηκε πολύ σωστά από όσους κατέφεραν να το δημοπρατήσουν και να κατασκευαστεί, όπως ο κύριος Βεργίνης και Μαργέλης, ωστόσο δεν δημοπρατήθηκαν από λάθος οι εγκαταστάσεις ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και ο πίσω δρόμος, καθώς το καλοκαίρι δημοπρατήθηκε και ήδη εκδικάζονται οι ενστάσεις σε πρώτο βαθμό, καθώς αν δεν πάμε σε δεύτερο βαθμό, άμεσα θα ξεκινήσουν ο πίσω δρόμος και οι εγκαταστάσεις. Δεν μπορούμε να αδιαφορούμε σε όλα αυτά τα έργα, ανέφερε.

Κρίνοντας στο τέλος την θητεία του κυρίου Σκιαδαρέση στο επιμελητήριο, είπε ότι δεν μπορεί να μηδενίσει τα όσα έχει κάνει ο κύριος Σκιαδαρέσης, ωστόσο πολύς κόσμος επιθυμεί κάτι άλλο από το Επιμελητήριο, δεν θέλει να έχει από πίσω μια κομματική σφραγίδα, καθώς όλοι είναι επαγγελματίες και έτσι πρέπει να συνεργαζόμαστε, χωρίς το καπέλο ενός κόμματος και δυστυχώς αυτό το καπέλο το έχουμε αισθανθεί έντονα πολλές φορές και κάθε φορά να διαφημίσουμε την Νέα Δημοκρατία.

Αυτό ίσως γίνεται για να κρυφτούν κάποια άλλα πράγματα, καθώς υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να ξεχαστούν όπως τα paradise papers, η σύζυγος του κ. Μητσοτάκη και άλλα πολλά που προσπαθούν να τα ξεχάσουν.

Μάλιστα είπε ότι αν κάποιοι πολιτικοί θέλουν τον διάλογο, μπορούν επίσημα να δοθούν οι απαντήσεις ανοικτά στον κόσμο, με ίσες ευκαιρίες  στο να μιλήσουν όλοι.

Πηγή: Lefkadatoday.gr

Προηγούμενο άρθροΠρόγραμμα Εορτασμού Εθνικής Αντίστασης και Ενόπλων Δυνάμεων
Επόμενο άρθροΔυνατή βροχόπτωση στην Καρυά χθες το βράδυ