Αρχική Άλλες ειδήσεις Ελλάδα Για 30 χρόνια τουλάχιστον το αεροδρόμιο του Ακτίου σε ιδιώτες

Για 30 χρόνια τουλάχιστον το αεροδρόμιο του Ακτίου σε ιδιώτες

0
aktio-airport

aktio-airport

Στη πρώτη ομάδα προτεραιότητας μαζί με Κεφαλλονιά, Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Καβάλα και Χανιά.

Σύμφωνα με την προκήρυξη στην πρώτη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας και Χανίων που εξυπηρέτησαν το 2011 το 24% του συνόλου των επιβατών στα 39 κρατικά αεροδρόμια.

Στην προκήρυξη αναφέρεται πως κατά τη διάρκεια της διαδικασίας το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει στην «Ομάδα Α» μέχρι τρία από τα ακόλουθα αεροδρόμια: Αλεξανδρούπολης, Καλαμάτας, Νέας Αγχιάλου και Αράξου.

Στη δεύτερη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σαντορίνης, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Σκιάθου και Σάμου. Στην ομάδα Β μπορεί να προστεθούν μέχρι τρία από τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου. Τα επτά βασικά Αεροδρόμια που περιλαμβάνονται στην «Ομάδα Β» εξυπηρέτησαν ποσοστό 22% του συνόλου των επιβατών στα 39 αεροδρόμια το 2011.

Οι όμιλοι που θα κερδίσουν τους δύο διαγωνισμούς θα αναλάβουν τη διαχείριση των αεροδρομίων για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 30 ετών. Με βάση την προκήρυξη οι εργολάβοι είναι αναγκασμένοι να συμμαχήσουν με ξένους, αφού οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν λειτουργήσει ένα αεροδρόμιο τα τελευταία δύο χρόνια και σε αυτό το διάστημα να έχουν εξυπηρετήσει τουλάχιστον έξι εκατομμύρια επιβάτες. Τέλος, η εμπειρία λειτουργίας αεροδρομίων οποιουδήποτε ενδιαφερομένου αποδεικνύεται σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος είναι ο ίδιος φορέας διαχείρισης αεροδρομίου ή έχει (άμεσα ή έμμεσα) ποσοστό συμμετοχής τουλάχιστον 33,34% σε κάποιο φορέα διαχείρισης αεροδρομίου.

Πηγή: ypodomes.com via Meganisi News

Προηγούμενο άρθροΑγρυπνία υπέρ των νέων που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις
Επόμενο άρθροΒόνιτσα: Πωλούνται το νησάκι Κουκουμίτσα και η Σαλτίνη