Αρχική Άλλες ειδήσεις Διαφορα 3 πολύτιμες συμβουλές digital marketing για την επιχείρησή σας

3 πολύτιμες συμβουλές digital marketing για την επιχείρησή σας

0

Το 2020 θεωρείται ένα από τα χειρότερα έτη για τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις ποικίλων κλάδων σε παγκόσμιο επίπεδο -ήταν όμως μια πολύ καλή χρονιά για το digital marketing.

Καθώς οι καταναλωτές περιόρισαν τις μετακινήσεις τους εξαιτίας της covid-19 και ξεκίνησαν να κάνουν μαζικά τις αγορές τους online, πολλοί επαγγελματίες βρέθηκαν να ψάχνουν ευκαιρίες της τελευταίας στιγμής για κατασκευη ιστοσελιδας, ενώ άλλοι έσπευσαν να δημιουργήσουν προφίλ στα social media προκειμένου να μην απωλέσουν την επαφή με τους πελάτες.

Αγνοώντας ακόμη το τι μέλλει γενέσθαι με την εξέλιξη της πανδημίας, είναι δεδομένο πως η πρόοδος που σημειώθηκε στις εταιρείες και τις επιχειρήσεις αναφορικά με τη digital παρουσία τους στην αγορά την περασμένη χρονιά, δεν πηγαίνει «χαμένη».

Ακόμα και αν αύριο το πρωί ήταν εφικτό να επιστρέψουμε στην κανονικότητα όπως την ξέραμε προ κορωνοϊού, οι καταναλωτές θα συνέχιζαν σε μεγάλο βαθμό να επιλέγουν την ηλεκτρονική αγορά καθώς μεγάλη μερίδα κατανόησε λόγω της ανάγκης πόσο πιο εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της.

Παρακάτω ακολουθούν 3 πολύτιμες συμβουλές για το digital marketing της εταιρείας / επιχείρησής σας, που θα σας βοηθήσουν να αντεπεξέλθετε στην πρόκληση της ηλεκτρονικής αγοράς και να βγείτε κερδισμένοι από την υγειονομική κρίση.

  1. Αναθέστε ό,τι δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες -ακόμα και οι πιο πετυχημένοι- δεν μπορούν να τα πάνε το ίδιο καλά στο Διαδίκτυο. Μπορεί να γνωρίζετε εξαιρετικά τον κλάδο σας, είναι πιθανό να έχετε γνώσεις που σχετίζονται με τις ιστοσελίδες και το digital marketing, αλλά σίγουρα δεν είναι εφικτό να ξεπεράσετε τους επαγγελματίες σε αυτόν τον τομέα.

Γι αυτό καλύτερα είναι, να διαμορφώσετε το budget σας και να αναθέσετε οτιδήποτε δεν μπορείτε να κάνετε σε επαγγελματικό επίπεδο, στους ειδικούς -όπως το digital marketing της εταιρείας/επιχείρησής σας.

Οι ανάγκες ψηφιακού μάρκετινγκ των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων μπορούν να καλυφθούν ακόμα και από έναν ελεύθερο επαγγελματία, ο οποίος αναλαμβάνει να σας εκπροσωπεί στο Ίντερνετ και τα social media, δημιουργώντας content και διαφημίσεις. Άλλη επιλογή που έχετε είναι να αναλάβει μέρος ή ολόκληρο το project του brand σας ένα digital marketing agency.

Οι μεγαλύτερες εταιρείες και επιχειρήσεις συχνά διαθέτουν τμήμα marketing το οποίο συνεργάζεται στενά με γραφείο που έχει εξωτερική ανάθεση να αναπτύξει ολόκληρη τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

  1. Επανεξετάστε τη στρατηγική αναζήτησής σας

Όταν θέλετε να πωλήσετε ένα ακίνητο, το πρώτο πράγμα που σας ρωτούν ως πληροφορία οι υποψήφιοι αγοραστές δεν είναι η τοποθεσία; Στο digital marketing αντιστοίχως είναι το SEO.

Για πολλούς επιχειρηματίες όμως, το SEO αποτελεί πολυτέλεια και δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην ανάπτυξη στρατηγικής που στοχεύει σε οργανική προσέγγιση υποψήφιων πελατών. «Το SEO δεν είναι απλώς ο τρόπος να “ξεγελάσεις” τον αλγόριθμο της Google. Χρειάζεται φιλοσοφία, βαθιά γνώση και στρατηγική για να επιστρέψει (και με το παραπάνω) τον κόπο που κατέβαλες» αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας SEO Hennessey Digital στο SmartBrief.

Το SEO είναι πολύτιμο για την ανάπτυξη της δραστηριότητάς σας σε ψηφιακό επίπεδο και περιλαμβάνει την αναβάθμιση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας καθώς και την ενίσχυση με ποιοτικές προσθήκες των εξωτερικών συνδέσμων που λαμβάνει το site.

Το 2021 επενδύστε στο off site SEO. Εστιάστε στο να αναδείξτε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε digital εκδόσεις που συνεργάζονται με την ιστοσελίδα σας και προσφέρετε ποιοτικό περιεχόμενο στους χρήστες που σας ακολουθούν στα social media.

  1. Επενδύστε στο διαδραστικό περιεχόμενο

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, το διαδραστικό περιεχόμενο είναι εξαιρετικά απαραίτητο και χαρακτηρίζεται… χρυσός, διότι αποφέρει πολύτιμα οφέλη ανάλογα με τους στόχους που θέτετε κάθε φορά.

Το διαδραστικό περιεχόμενο που προορίζεται για την ιστοσελίδα και τα social media της εταιρείας/επιχείρησής σας, μπορεί να έχει πολλές μορφές: έξυπνα λεκτικά με πρωτότυπες εικόνες, δημοσκοπήσεις και έρευνες, διαδραστικά βίντεο και γραφήματα, διαγωνισμοί, παιχνίδια, προτάσεις προϊόντων και άλλα.

Επιπλέον, το διαδραστικό περιεχόμενο, όπως τα κουίζ, μπορεί να ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό την αφοσίωση των χρηστών. «Το να βλέπεις πώς ο χρήστης απαντά σε κάθε ερώτηση σού δίνει απίστευτες πληροφορίες για τον πελάτη και εν γένει το κοινό σου», εξηγεί ο Penny Wilson, CMO στο Hootsuite. «Άλλοι τύποι διαδραστικού περιεχομένου μπορούν να αποκαλύψουν τα ενδιαφέροντά τους, τι τους αρέσει, τι προσδοκούν από την εταιρεία σου», συμπληρώνει.

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΚάλαμος – Καστός
Επόμενο άρθροΑπάντηση του Δημάρχου Μεγανησίου στην Ε.Λ.Μ.Ε. Λευκάδας