Αρχική Life Style Έρευνα για το φοιτητικό Οδηγό Λευκάδας Student’s Guide.

Έρευνα για το φοιτητικό Οδηγό Λευκάδας Student’s Guide.

0
students-guide

students-guide

Ενημέρωση από το τμήμα έντυπης επικοινωνίας της interface-team.

Λευκάδα 16/05/2012

Δελτίο τύπου

Η it-publishing, το τμήμα έντυπης επικοινωνίας της interface-team, δημιούργησε και κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο τη free press έκδοση Student’s Guide (Φοιτητικός Οδηγός Λευκάδας). Στην προσπάθειά μας να αξιολογήσουμε τη δυναμική και την εμπορική απήχηση που έχει μέχρι σήμερα το έντυπο στους φοιτητές της Λευκάδας, διενεργήσαμε πρόσφατα μια εκτεταμένη έρευνα.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίων τα οποία κλίθηκε να συμπληρώσει ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα φοιτητών. Τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά τόσο για τον ίδιο το Φοιτητικό Οδηγό (Student’s Guide), όσο και για την αλληλεπιδράση των φοιτητών με τον επαγγελματικό κόσμο της Λευκάδας.

Η πρώτη ομάδα ερωτήσεων αφορούσε την αναγνωρισιμότητα του Φοιτητικού Οδηγού καθώς και το δείκτη ανταπόκρισης των επαγγελματιών που διαφημίζονται και συμμετέχουν με εκπτώσεις σε αυτόν.

Το 68% των φοιτητών έχουν προμηθευτεί ήδη τον Φοιτητικό Οδηγό και ποσοστό 80% έχει ενημερωθεί για το έντυπο απευθείας, μέσω τρίτων ή μέσω των έντυπων διαφημίσεων και των ειδικών σημάτων στους χώρους του ΤΕΙ και στις συνεργαζόμενες με τον οδηγό επιχειρήσεις.

Η δεύτερη ομάδα ερωτήσεων είχε ως στόχο να μας δώσει μια εικόνα του πως αντιλαμβάνονται οι φοιτητές τη θέση τους ως εν δυνάμει καταναλωτικό κοινό. Παρόλο λοιπόν που 9 στους 10 φοιτητές πιστεύουν ότι αποτελούν δυναμικό καταναλωτικό κοινό για τις τοπικές επιχειρήσεις και 7 στους 10 ότι η συμμετοχή ενός επαγγελματία στον φοιτητικό οδηγό αποτελεί ή μπορεί να αποτελέσει κριτήριο προτίμησης, μόνο 2 στους 10 έχουν ενημερωθεί από τις επιχειρήσεις για τη χρήση και τα προνόμια της εκπτωτικής κάρτας Student’s Guide Card που συνοδεύει στον οδηγό.

Σημαντικό είναι να παραθέσουμε επίσης ότι το 68% των φοιτητών που έλαβαν μέρος στην έρευνα δήλωσαν ότι δαπανούν 25-50 ευρώ την εβδομάδα και ένα 20% ποσά άνω των 50 ευρώ. Μπορούμε λοιπόν με ασφάλεια να υποθέσουμε ότι με ένα ενεργό πληθυσμό 300 περίπου φοιτητών και μια μέση εβδομαδιαία κατανάλωση 35 ευρώ, διοχετεύονται μηνιαία 35000 – 45000 ευρώ στην τοπική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες στις οποίες καταναλώνεται το μεγαλύτερο μέρος τους εβδομαδιαίου προϋπολογισμού ενός φοιτητή, είναι τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, διασκέδαση (φαγητό, καφές, ποτό) και επιχειρήσεις-υπηρεσίες τύπου γυμναστήρια, δραστηριότητες και χόμπι.

Αυτό που προκύπτει σαν γενικό συμπέρασμα από την έρευνα, είναι ότι οι φοιτητές πιστεύουν και είναι ένα δυναμικό καταναλωτικό κοινό για την αγορά και τις επιχειρήσεις της Λευκάδας. Οι ίδιοι μάλιστα δηλώνουν ότι θα επιθυμούσαν μια μεγαλύτερη και πιο ενεργή συμμετοχή επιχειρήσεων στο πρόγραμμα προνομίων και εκπτώσεων του Φοιτητικού Οδηγού, που να καλύπτουν μεγαλύτερο φάσμα των καθημερινών τους αναγκών.

Θεωρούμε επίσης ότι και οι επιχειρήσεις από την πλευρά τους θα πρέπει να δουν το εγχείρημα αυτό σαν μια ενιαία προσπάθεια προσέκλυσης του κοινού των φοιτητών.

Αυτή ακριβώς την προσπάθεια έρχεται να οργανώσει και να αναπτύξει το μοναδικό στο είδος και τη στόχευσή του έντυπο για την τοπική αγορά, ο Φοιτητικός Οδηγός. Μέσω του προγράμματος εκπτώσεων και προνομίων και μέσω της φοιτητικής κάρτας Student’s Guide Card, δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το φοιτητικό κοινό ταυτόχρονα μέσω της έντυπης έκδοσης, μέσω της ιστοσελίδας (www.students-guide.gr) και μέσω του facebook (www.facebook.com/students.guide.lefkada). Οι ηλεκτρονικές εκδόσεις του οδηγού προσφέρουν επίσης μια πιο άμεση και ευέλικτη πλατφόρμα συνεχούς επαφής με το καταναλωτικό κοινό (συνεχώς ενημερωμένες προσφορές, στοχευόμενες χρονικά ενέργειες, κτλ).

Τα αναλυτικά στοιχεία της ερευνάς καθώς και οποιεσδήποτε πληροφορίες για τον Φοιτητικό Οδηγό, είναι διαθέσιμα για τους ενδιαφερόμενους φορείς και τις επιχειρήσεις στα γραφεία της εταιρείας μας (Καραβέλα 6, Λευκάδα), καθώς και στο τηλέφωνο 2645023238.

 

Προηγούμενο άρθροΟ Chris Haslam των Sunday Times φιλοξενούμενος της Π.Ι.Ν
Επόμενο άρθροΟμιλία Επτανησιακής Αναγέννησης στο Επιμελητήριο Κέρκυρας