Αρχική Άλλες ειδήσεις Διαφορα Η επαφή των παιδιών με τη φύση «εγγυάται» την καλή τους ψυχική...

Η επαφή των παιδιών με τη φύση «εγγυάται» την καλή τους ψυχική υγεία όταν ενηλικιωθούν

Την συσχέτιση μεταξύ της επαφής με τη φύση, κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας, με την ψυχική υγεία κατά την ενηλικίωση, καταδεικνύει νέα έρευνα του Ινστιτούτου Παγκόσμιας Υγείας της Βαρκελώνης.

Η μελέτη με τίτλο «Έκθεση Χαμηλής Παιδικής Φύσης σχετίζεται με χειρότερη Ψυχική Υγεία στην Ενήλικη» δημοσιεύθηκε στις 22 Μαΐου στο Επιστημονικό Περιοδικό. Τα στοιχεία για την έρευνα αυτή συλλέχθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος PHENOTYPE, το οποίο συγκέντρωσε απαντήσεις βάσει ερωτηματολογίου από 3.585 συμμετέχοντες (ηλικίας 18-75 ετών) σε τέσσερις ευρωπαϊκές πόλεις.

Στο πλαίσιο της έρευνας PHENOTYPE, οι συμμετέχοντες έλαβαν ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων σχετικά με τη μακροχρόνια σχέση τους με τους φυσικούς χώρους. Οι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν στη συνέχεια για τα συναισθήματα κατάθλιψης και νευρικότητας (μέσα στις προηγούμενες τέσσερις εβδομάδες), όπως και για τα επίπεδα ενέργειας και κόπωσης.

Το βασικό συμπέρασμα των ερευνητών είναι ότι τα άτομα που πέρασαν περισσότερο χρόνο σε φυσικό περιβάλλον, όταν ήταν παιδιά, είχαν καλύτερη ψυχική υγεία κατά την ενηλικίωσή τους, όπως αναφέρει το psychologytoday.com.

Προηγούμενο άρθροΙταλία και Γερμανία οι κορυφαίοι προορισμοί των ελληνικών εξαγωγών